zaterdag 12 april 2014

Nagelvijl van de Big Bazar

Ik vijl nogal wel eens mijn nagels omdat die van mij dan zo lang zijn dat ze afbreken dus dan heb ik wel vijlen nodig. Nu zag ik deze vijl met stappen en probeerde hem stap voor stap voor jullie uit.


Het zijn dus 2 vijlen wat ik heel fijn vind! Dit is nog even van wat er helemaal bovenaan in het rood staat:


Ik zal de vijlen eens eruit halen. Op de achterkant staat trouwens alleen de streepjescode voor de rest niks. Maar met vijlen waarbij de stappen op de vijl zelf staat kan niks fout gaan eigenlijk. Je trekt gemakkelijk het doorzichtige van de verpakking eraf en zo kan je de vijlen eruit halen.


En dan krijg je dit, twee hele grote vijlen. Deze vijlen zijn zelf ook nog verpakt door een doorzichtige folie die erover heen zit. Deze folie is moeilijk om te verwijderen en daarvoor heb je dus of een schaar of lange nagels nodig. Ik deed dit met mijn nagels maar wel zo dat ik de vijl zelf niet aanraakte anders vijlde ik meteen me nagels.

Nu laten we maar eens beginnen met de stappen, ik doe eerst de foto en dan de tekst daaronder. Let's look:


Step 1: Coarse grit to share nail
 Dit is de bovenkant van de vijl, dit is de donkerblauwe kleur. Deze stap heeft een harde vijl, hierbij moet je dus goed uitkijken hoe hard je vijlt omdat je anders zo je nagel eraf vijlt. Deze stap is fijn voor grove stukken en of vierkante stukjes. Letterlijk vertaalt staat er: Grove korrel om op je nagel te verdelen


Step 2: Medium grit to refine the share
Dit is de andere kant van de bovenkant. Zoals jullie kunnen zien is deze stap lichtblauw en zit die (ook te zien op de foto) naast de donkerblauwe oftewel stap 1. Ook heeft deze, net als de donkerblauwe, een harde vijl. Hiermee kan je hetzelfde doen als de donkerblauwe. Het enige verschil tussen die twee is dat deze vijl iets minder hard is. Letterlijk vertaalt staat er: Gemiddelde korrel om het aandeel te verfijnen.


Step 3: Fine grit to smoot edges on nail
Dit is de onderkant, zoals jullie kunnen zien is deze paars van kleur. Ook heeft deze, net zoals de twee blauwe, een harde vijl. Het fijn van dat hij alleen staat is dat je hem geheel kunt gebruiken, je kunt heerlijk je nagel van voor naar achter brengen zonder dat je op een andere stap komt. Letterlijk vertaald staat er: Fijne korrel om de randen van je nagels glad te maken.


Step 4: Condition nail
Dit is een van de stappen van de zijkanten van deze vijl. Deze stap is een mooie groene kleur. Het is een zachte vijl, die je nagels mooi zacht maakt. Letterlijk vertaalt staat er: Voorwaarde nagel.


Step 5: Smooth nail
Deze zit naast stap 4 en is ongeveer even zacht. Deze stap heeft een donkerblauw achtige kleur, en de overdracht tussen stap 4 en 5 voel je erg goed. Zo weet je wanneer je te ver gaat met de vijl en dat is erg handig. Deze stap maakt je nagel mooi glad. Letterlijk vertaalt staat er: Gladde nagel.


Step 6: Nail buffer
Dit is alweer de ene laatste stap. Deze zit aan een van de zijkanten van deze vijl, deze stap is wit achtig. Letterlijk vertaalt staat er: Nagel buffer.


Step 7: Polish & shinr
Dit is de laatste stap van deze nogal grote en handige vijl. Deze zit aan de zijkant van de vijl en heeft een mooie roze kleur. Deze laatste stap maakt een mooie glansachtige nagel van je nagel. Letterlijk vertaald staat er: Polish en glans

Deze grote, handige vijlen kan je kopen bij de Big Bazar. En zijn ongeveer tussen de €1 en €2.

Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten