woensdag 9 april 2014

Essence The Lash Curler Volume & Curl Mascara


Essence heeft met de nieuwe lijn ook nieuwe mascara's, onder andere deze. Deze sprak me aan omdat je de dop kan draaien, ik was wel benieuwd of dit wat was.



Dit is de Essence The Lash Curler Volume & Curl Mascara, wat een naam!


De dop kan je op verschillende standjes draaien, namelijk
- Love
- Twist
- Curl


Ik ben erg benieuwd naar dat draaigedeelte. De gehele mascara ziet er wel leuk uit. Mooie rode dop met doorzichtige plastic erover heen. Mooie kleuren bij elkaar vind ik. Op de achterkant staat, met rode letters dus mooi bijpassend, waarvoor de mascara werkt. Jammer genoeg staat dat in het Engel, dus ik vertaal het (letterlijk) even voor jullie:


Mascara voor maximaal volume en perfect gebogen wimpers: draai het roterende deel van de kap, terwijl het aanbrengen van de mascara op je wimpers. oogheelkundig goedgekeurd.
Oké dus uhmm, je moet draaien en dan aanbrengen of huh? Rare uitleg vind ik dit. In het midden van deze mascara zit een gedeelte met bubbeltjes. Dit is de 'scheiding' (bekijk hieronder).


Nu zullen we hem maar eens openen. Het open maken gaat gemakkelijk, je draait gewoon aan die 'scheiding' en klaar is kees. Dan krijg je dit:



Het borsteltje zit er wel goed uit, aan het einde blijft mascara hangen dus pas daarmee op als je aanbrengt. De haartjes zitten dicht bij elkaar en houden daarom veel mascara vast. Het borsteltje ziet er wel basic uit vind ik, niks verder op aan te brengen dus.

Nu het aanbrengen:
Het aanbrengen gaat goed. Je ziet wel dat mijn wimpers langer zijn als normaal, maar waar blijft de krul? Ik vind wel dat mijn wimpers nogal aan elkaar gaan zitten als je gedraaid hebt, draai je niet dan zitten je wimpers wel mooi uit elkaar.




Dit zijn mijn wimpers met deze mascara op.

Het stomme van deze mascara is dat je moet draaien zonder dop, dus aan het kleine ding moet je draaien. Ik heb nou niet echt het gevoel alsof het helpt. De verpakking is leuk gevonden, en het idee ook wel. Maar voor mijn gevoel is het nou niet de beste mascara van Nederland. 

Deze mascara is te koop bij verschillende drogisterijen voor maar € 3,39

Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten