zaterdag 19 april 2014

Essence nail art

Van Essence hebben ze nogal wat producten voor je nagels, denk dan aan gewone nagellak maar ook van die potjes met rare dingen erin. Nu nam ik een zon potje mee en probeerde die uit voor jullie. Op de achterkant van het potje las ik dat je er een kwastje voor nodig had om het overige weg te halen, die had ik niet en nam die dus ook meteen mee. Eerst ga eerst wat over het Essence Effect Nails WOW! vertellen en daarna over het kwastje wat ik heb meegenomen.



 Essence Effect Nail WOW! Dit is hem dan, je hebt deze potjes in verschillende kleuren en stijlen.


Dit is de zij en achterkant. Ik heb de 06 I'm velvety. Deze kleur bestaat volgens mij niet meer, maar ander kleuren wel vandaar dat ik er toch over schrijf. 


Dit is het potje zonder de verpakking, nu ziet jullie extra goed dat het inderdaad een potje is en nu zien jullie ook de kleur beter. 

Van boven ziet hij er zo uit, een soort dopje die je los moet trekken. Hiernaast zie je ook de onderkant, hier staat ook het nummer op van de kleur.


Daarna krijg je dit, de gaatjes waar het uitkomt. Dit is handig dat dit gaatjes zijn, want anders komt er zoveel tegelijk uit en dat is dus echt niks! De gaatjes zijn precies de goede grootte, niet te groot en niet te klein. Nu even snel door naar de kwast die ik erbij gekocht hebt, omdat dat op de achterkant stond bij de foto's.


Dit is de voor en achterkant van het kwastje. Dit kwastje heet Essence Nail Art Multi Effect Brush.


Dit is het kwastje, en ook meteen ingezoomd

Nu genoeg over wat ik ga gebruiken laten we maar eens beginnen met deze speciale nail art. We pakken eerst maar eens alles wat we nodig hebben:
- het kwastje
- het potje
- nagellak, als base coat
- nagellak, als top coat.
- en iets wat ik zelf heb toegevoegd, een keukenrol papiertje. Dit omdat je dan alles wat je niet gebruikt weer kan opvangen en terug in het potje doen.


Nou eerst maar een de base coat erop doen, hiervoor heb ik voor een witte kleur gekozen zodat mijn effect nog meer effect gaf. Voordat ik de nagellak erop deed maakte ik eerst het potje open, daarna deed ik de eerste nagel met base coat en gooide ik meteen wat van dat potje erop. Ik wist namelijk dat mijn nagellak snel opdroogt en als je alle nagels meteen doet is mijn eerste nagel al opgedroogd en blijft dat spul in dat potje niet meer plakken. Daarom deed ik dus nagel voor nagel, alles wat er naast viel viel dus op mijn keukenrol papiertje. Dit is meteen ook weer recyclen hé.


Dit is wat ik bedoel met dat er nogal veel uitkomt, en dat je veel overhoud.

Ik vond wel dat er nogal wat uit komt uit dat potje, dus pas daar mee op. De allereerste keer moest je even hard schudden, maar dat is logisch. Doordat je zelf moet schudden kan je zelf bepalen hoeveel je erop wilt, je kan dan meer of minder schudden. 

Nadat ik klaar was met al mijn nagels, wachten ik nog even zodat ik zeker wist dat alles was opgedroogd. Hierna pakte ik het kwastje en deed ik zachtjes over mijn nagels zodat al het overige wegveegde. Ik vind het kwastje erg handig en goed uitgevonden. Alles wat ook op je vingers zat haal je hiermee weg. Het is erg makkelijk en snel. Het is dus zo schoon.



Dit is uiteindelijk het resultaat. Best mooi vinden jullie niet?

Hoe hou je het kwastje schoon?
Dit staat op de achterkant van de verpakking van het kwastje. Dit kan je op verschillende manieren doen namelijk; met nagellak remover, nagellak remover pads en/of zeep en water.

De kosten van dit zijn :
De Essence Effect Nails WOW! is € 1,99
Nail Art Multi Effect Brush is € 0,89

Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten