dinsdag 1 april 2014

Max&More mini nailpolish set.



Action komt de laatste tijd niet meer uit met veel nieuwe cosmetica wat ik erg jammer vind, toch ging ik er even langs en daar zag ik deze 3 nagellakjes met mooie nude kleuren die mij erg aanspraken.



Het zijn 3 nude kleuren van licht tot donker.



Het zijn kleine nagellakjes die erg handig zijn om snel even mee te nemen ook nemen ze niet veel ruimte in wat ook fijn kan zijn.


De lichtste kleur is een hele mooie lente kleur.



De nagellakjes dekken allemaal in 1 laagje wat erg fijn is! De kleur dekt goed en is ook erg vrolijk, dit nagellakje past goed bij de lente.




Van een lichte nude kleur over naar de donkerste!



Deze kleur kun je niet echt helemaal omschrijven hij is een beetje bruin maar heeft ook wel weer wat weg van grijs. De glans erbij is erg mooi en dit maakt hem ook erg mooi. Ik vind het een mooi kleurtje!


Dan de middelste nude kleur! Zoals die in de verpakking zit vind ik hem er al erg mooi uitzien.



Ook dit kleurtje dekte in 1 laag goed, het is een beetje een oud roze kleur die ik erg mooi vind! Dit is wel mijn minst favoriete kleur.

Het mini nagellak setje is te verkrijgen bij de action voor €0,79, ook is hij er nog in andere kleuren.


Liefss, Mariska.

1 opmerking: