maandag 31 maart 2014

Dr van der Hoog masker Romantic Roses

Er was laatst een actie van de van dr van der hoog masker, nu zag ik deze liggen en deze sprak me wel aan. Ik nam hem mee en probeerde hem uit voor jullie.



Dit is dus dat masker, Romantic Roses. Nou hij ziet er wel 'Romantic' uit hoor moet ik zeggen. Lekker roze met mooie bloemetjes op de voorkant.


Op de voorkant staat:
Dr van der Hoog
Romantic Roses
Kant en klaar masker
Ontspannend en egaliserend

Dat is van boven naar beneden, na het laatste staat er nog wat in het Frans. Maar dat snap ik niet en dat zal vast wel hetzelfde betekenen als wat hierboven in het Nederlands staat.


Nu draaien we hem eens om, de achterkant zien we nu(hierboven). Het bovenste gedeelte is Nederlands en daaronder is het Frans. Helemaal onderaan staan de ingrediënten. En in dit masker zit 10 ml.


'Dit masker is ontwikkeld op basis van drie verschillende rozen:  de rosa centifolia, de rosa canina en de rosa damascena.'

Ik zal nog even het gebruik herhalen zodat dit voor iedereen duidelijk is.
Gebruik: breng een royale laag aan op je gereinigde gezicht en laat de huid rondom je ogen en mond vrij. Nu kun je heerlijk 10 tot 15 minuten genieten. Neem het masker af met lauwwarm water. Voor een optimaal resultaat verwen je jezelf wekelijks met dit heerlijke masker.

Nou wekelijks liever niet, deze dingen zijn zo duur. Nouja best duur dan voor een masker. Ik gebruik dan wel een ander masker en zulke soorten af en toe. Voor de rest kan je niet veel fout doen aan het gebruiken van dit masker.

Bovenaan de achterkant zit een labeltje, dit kan je omhoog trekken en zo gaat het masker wat open (kijk hierboven). Als je dan de ene flap wegtrekt, dit zit namelijk nog vast met een soort lijm,  dan zie je een flapje met tekst Hier staat nog wat extra informatie op, kijk hieronder.


Als je, na dat je dat gelezen hebt, dat wegtrekt zit er een soort zakje in. Dat is het masker. Op het masker staat precies hetzelfde (voor en achterkant) als wat op de voor en achterkant van de verpakking staat, alleen op het masker staat het in iets kleinere lettertjes maar nog wel leesbaar. 


Voor en achterkant van het masker.

Aan de rechterkant bovenin zit een.scheurtje, daarmee scheur je het masker open en kan je gaan beginnen met het aanbrengen. Het spul is roze, en er zit nogal wat in. 10 ml lijkt weinig maar is op je gezicht ontzettend veel. Als je goed kijkt op de foto hieronder kan je het spul zien zitten.


Na de 10 tot 15 minuten op mijn gezicht te hebben gezeten haalde ik hem eraf met lauwwarm water en dat ging gemakkelijk. Het rook trouwens wel heel lekker. Nadat ik hem eraf heb gehaald was mijn gezicht heel rood, maar dat is mijn gezicht meestal naar een masker. Of hij nou helpt kan ik niet zeggen, hij is wel leuk en dergelijke maar het is nou niet voedend of wat dan ook voor mijn gezicht.

Dit masker is te koop bij verschillende drogisterijen, voor ook verschillende prijzen. Je kan hem ook online bestellen en dan is hij € 2,23. Op deze site kunnen jullie hem bestellen: https://www.drvanderhoog.nl/webshop/producten/7346/gezichtsmaskers/7439/romantic-roses-masker

Liefss, Romana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten