woensdag 26 maart 2014

Vogue Girl Parfum Douche Butterfly

Ik kreeg pas geleden een pakketje van Vogue Girl. Daarin zit een deodorant en een parfum douche, de deodorant is niet zo heel interessant dus daar ga ik niks over vertellen maar over de parfum douche wel.

Het is een kleine tube, 50 ml om precies te zijn. Het is een mooie combinatie, en mooie kleur. Het is van het merk Vogue girl, dat vind ik altijd wel een leuk merk. Dit is de voor- en achterkant.



Op de achterkant staat nog een tekstje, die ik heb ingezoomd voor jullie.


Butterfly parfum douche
Uitdagend en spannend, dat is de exclusieve geur van VOGUE Buterfly met exotische bloemen, tropische vruchten en musk. Vogue is zacht voor je huid en zorgt 24 uur voor een fris gevoel.

24 uur? Nou ben wel benieuwd. Het is tenminste hygiënsisch ingepakt met een folietje erover, kijk hieronder voor de foto. Dat vind ik altijd fijn, want dan weet ik dat hij niet gebruikt is of wat dan ook. Als de folie er vanaf is zie je een mooie klein rondje, daar komt het uit.


Het is doorzichtig spul, ruikt erg lekker. Schuimt iets minder. Doordat er maar 50 ml inzit, is hij zo op.

Het is te koop bij drogisterijen maar weet niet precies voor hoeveel.


Veel liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten