dinsdag 25 maart 2014

TAG: The boyfriend tag #Mariska

Vandaag weer een leuke TAG die ingevuld is door mijn vriend! Het is een soort TAG waarop hij antwoord moet geven op mijn vragen en ik dan zeg of het waar of niet waar is! Zijn jullie al benieuwd of hij het allemaal ongeveer wist? Het * is het antwoord van Joey en het ♥ is mijn antwoord erop!


Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
*TLC

♥ Ja, ik kijk erg vaak naar tlc! Er komen altijd leuke interessante progamma's op waar ik dan ook graag naar wil kijken, natuurlijk kijk ik ook wel gtst op rtl 4 maar naar tlc kijk ik het meeste.


Noem iets wat ze niet lust.
*Sambal

♥Ik hou echt totaal niet van heet eten of juist drinken, dus sambal is een goede keus.


Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
*Fristi

♥Fristi zou ik iedere wel kunnen drinken, ik vind fristi erg lekker en zou dit ook zo bij een etentje bestellen.


Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon:
*chocola

♥Chocola is natuurlijk altijd lekker maar soms is het niet iedere dag even lekker haha!

Wat is haar favoriete broodje?
*chicken terryaki van de subway

♥dit is inderdaad het broodje wat ik altijd bestel bij de subway, als ik er nu aan denk heb ik er alweer zin in!

Wat is haar schoenmaat?
*39

♥Ongeveer goed haha, ik heb heel soms maat 39 maar meestal kom ik toch uit op 38 en bij hakken altijd 37.

Wat is haar favoriete ontbijtje?
*Worstenbrood met chocomel

♥Niet echt mijn favoriete ontbijt maar wel een erg lekkere!

Wat is haar favoriete muziek?
*Top 40

♥Met muziek ben ik eigenlijk helemaal geen moeilijke en meestal heb ik ook altijd 538 op en dus een beetje de top 40.

Welke kleur hebben haar ogen?
*Blauw.

♥Ja!

Waar is ze geboren?
*Breda

♥Kan niet anders zeggen dat het waar is haha!

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
*Slagroomtaart

♥Hmm

Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
*Korfbal en fitness.

♥Ik heb inderdaag een kort tijdje op korfbal gezeten en op fitness gezeten.

Wat zou ze uren kunnen doen?
*Bloggen

♥Natuurlijk zou ik uren kunnen bloggen of nog wel langer! Helaas heb ik het nu erg druk met school, stage en nog werk wat ook zo voor Romana geld, hierdoor hebben wij tijdelijk maar een artikel per dag en even een pauze van de filmpjes!


Wat is een uniek talent dat ze heeft?
*Ze heeft veel talenten maar niet echt een uniek talent.

♥Waar!

Hoe lang zijn jullie al samen?
*37 maanden

♥Om het even moeilijk te zeggen klopt dit maar om het makkelijker te zeggen zijn we 3 jaar en 1 maand samen.


Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
*Nagelbijten

♥Ik hou inderdaad niet van nagelbijten en heb er ook een beetje een hekel aan vooral het geluid wat je erbij hoort vind ik niet erg fijn.




Liefss, Joey en Mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten