donderdag 27 maart 2014

Unboxing vipbox maart.



Vandaag een unboxing van de vipbox van Maart voor jullie, misschien een beetje laat maar ik had het de laatste week erg druk met school, werk en stage waardoor ik geen foto's ervan kon maken toch vind ik het leuk om de box nog eventjes snel te laten zien! Ik was op het eerste oog al erg enthousiast over de box vooral toen ik het palette van jelly pong pong zag!


Eerste 3 producten.


De andere 3 producten.


Als eerste een blush kwast van het merk davinci het viel me gelijk op wat een dure prijs de kwast eigenlijk had. Ik wil hem maar al te graag uit proberen en ik zal hierover ook nog een review over schrijven binnenkort


Dan een bronzer van beauty uk waar ik ook erg van schrok maar dan eigenlijk een beetje op de verkeerde manier, hij zag er op het eerste gezicht al erg donker uit en voor mij is deze waarschijnlijk ook veelste donker met me lichte huidskleur.


Een palette van jelly pong pong ik vind vooral het uiterlijk al erg mooi en deze spreekt me dan ook erg aan, hij ziet er vrolijk uit en ook de tekst die erop staat is erg leuk.


Dan een poeder van miners die ik kapot binnen kreeg gelukkig heb ik wel een nieuwe ervoor gekregen maar dan alleen een donkerde kleur die eigenlijk net iets te donker is, gelukkig is de lichte wel goed.


Een lippenbalsem met ginger die er ook erg naar ruikt? Misschien een beetje een raar idee maar toch werkt het best prettig, de lippenbalsem is van het merk raw skincare.


En als laatste nog een leuk masker van dr van der hoog die ik er erg vrolijk uit vind zien, de verpakking lijkt op roosjes wat erg leuk eruit ziet en ook goed bij de lente past met de kleurtjes!

En dan was dit de vipbox van de maand Maart! Ik vind het een erg leuke box en er zitten ook 6 leuke producten in, merken die ik nog niet kende maar ook die ik wel kende een leuke combinatie dus! Ook is de box best veel waard namelijk; €56,14 terwijl je er maar €12,50 per maand voor betaald, de eerste box is zelfs maar €5,00. Je kunt de vipbox per maand opzeggen en je kunt hem hier bestellen.


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten