vrijdag 28 maart 2014

Fundamentals oogschaduw

 

Sinds een paar weken liggen er weer nieuwe producten van Fundamentals in de winkels. Nu lagen er ook oogschaduws bij die ik leuk vond. Deze bijvoorbeeld.


Dit is de voor en achterkant, MET verpakking. Die verpakking kan je er zo vanaf trekken als je de randjes gevonden hebt. Op de achterkant zie je ook een rondje met 22 staan, dit zal wel de kleur zijn. En ook staan hier de ingrediënten. 


En dit is de oogschaduw ZONDER verpakking. Nu zie je de kleuren van de oogschaduw ook veel beter, vind ik.  En de tekst is ook veel beter te zien. We zullen hem eens open maken, kijken hoe de kleur swatcht en hoe hij open gaat.

Het open maken:
 Het open maken gaat niet zo gemakkelijk. Waar de tekst staat op de bovenstaande foto, zit een kwastje onder verstopt. Dat kwastje valt er wel gemakkelijk uit als je hem of verkeerd openmaakt of hem neit goed vasthoud. En niet alleen zit er een kwastje verstopt, ook heeft deze oogschaduw palet nog een mooi voordeel. Namelijk het heeft een spiegeltje! Een klein maar fijn spiegeltje! En ook al is hij maar klein, een spiegeltje is altijd fijn, vooral als je hem vergeten bent en er ook geen een bij je hebt. Nu terug naar het open maken, je moet wel even wat kracht zetten voordat je hem open hebt. Maar als je hem dan open maakt zie je dit:


Het spiegeltje en het kwastje, waar ik het er net over had, zie je nu goed. Het spiegeltje zit bovenaan en het kwastje onderaan. En dan midden in de kleuren van dit palet.


Ingezoomd!

Nu zie je de kleuren nog beter. Het lijken me echt mooie kleuren bij elkaar, zo zie je dat echt heel goed. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de swatches en hoe hij is op mijn ogen.

Swatches:



Dit waren de swatches.

Ik heb er een gemaakt waarbij de kleuren gewoon op mijn vingers zitten. Ik heb mijn vinger boven de kleur gehouden, zo zien jullie goed welke vinger bij welke kleur hoort. Op die zie je ook meteen dat je het wel ziet wanneer je de oogschaduw hebt gebruikt. En daaronder heb ik geswatcht op me hand. Dat is eigenlijk het gebruikelijk swatch bij ons. Op mijn hand vind ik hem toch het mooiste van alle twee de swatches. Nu komt hij op mijn ogen:

Op mijn ogen:
Met het kwastje was hij moeilijk aan te brengen vond ik zelf hoor. Ik vind dat namelijk nooit fijn, dus dat ligt niet alleen aan dit ding. De kleuren vind ik, op mijn ogen, iets te veel op elkaar lijken. Je ziet niet echt verschil en dat vind ik wel jammer. Hieronder een foto met mijn oog dicht en open. Ik had op deze foto's geen mascara op, omdat ik daar die dag geen zin in had.



Het is ,zoals jullie zien, wel een mooie kleur groen. Maar jullie zien ook; geen verschil! En dat vind ik wel heel jammer. Voor de rest is het wel een fijne oogschaduw. Dus wel een aanrader.

Deze is, ik weet niet voor hoelang nog, te koop bij de Big Bazar voor € 1,29.


Liefss, Romana

1 opmerking: