zondag 16 maart 2014

Technic cherry pie lipgloss.


Vandaag weer eens een keer een lipgloss voor jullie en deze keer eentje die er erg vrolijk en leuk uitziet. 

De verpakking van de ligloss ziet er misschien wat simpel uit maar door de 2 verschillende kleuren maakt het de verpakking gelijk vrolijker en leuker.


De ingrediënten van de lipgloss die je helaas op de foto niet super goed kunt zien.


De lipgloss heeft een vorm van een kleine tube en heeft een schuin afgesneden doseer dop net zoals de glossy lipbalms die we kennen van essence.


De swatch; bij de eerst heb ik er gewoon een klein streepje mee getrokken, hierbij zie je nog steeds goed de 2 kleuren; rood en wit net zoals je bij de verpakking al kon zien. Als je de lipgloss goed uitsmeert krijg je een hele mooie fel roze kleur wat ik er helemaal niet van verwacht had. De lipgloss heeft voor de prijs erg veel pigment en ziet er erg mooi uit.


Op de lippen is de lipgloss helaas niet zo heel fel maar als nog wel een erg mooie roze kleur.


Een fullface foto; de lipgloss vind ik voor de prijs erg goed, hij werkt precies hetzelfde als de glossy lipbalms van essence die ik ook erg fijn vind. Wel kun je de lipgloss niet zomaar even zonder spiegel aanbrengen doordat hij toch nog een redelijk felle kleur bevat.

Als je de lipgloss nog ergens tegen komt zou ik hem zeker aanraden, hij is leuk voor jezelf maar ook om hem kado te geven aan bijvoorbeeld een vriendin of een van je nichtjes.

De lipgloss is te verkrijgen bij de bart smit voor €0,99.


Liefss, mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten