zaterdag 15 maart 2014

Tom Tailor Douchegel.


Tom Tailor, niet echt een merk wat je vaak hoort. Nou, eerlijk gezegd heb ik er nog nooit van gehoord. Ik kreeg deze douchegel, en had besloten om er iets over te schrijven voor jullie. Dit is dus de Tom Tailor douchegel.


Deze douchegel is speciaal voor vrouwen en er zit 200 ml in. De fles is mooi rood. Ik moet zeggen dat er niet veel tekst op de fles staat, op de voor en achter staat bekant niks. Op de achterkant staan alleen nog de ingrediënten, die ik hieronder heb ingezoomd:


Deze fles gaat moeilijk open, je moet echt even kracht zetten. Om de douchegel uit te halen hoef je gelukkig niet zo hard te knijpen. De douchegel zelf is onzichtbaar. Als je het op je hand doet en wilt laten schuimen moet je goed wrijven. Het duurt even voordat het schuimt en in je kuiltje van je hand blijft ook nog spul zitten als je het op je lichaam aanbrengt. Ik vind de geur erg volwassen ruiken, niet vies maar ook niet lekker. Een erge sterke geur, en die word alleen nog maar sterker als je het op je lichaam smeert. 


Als je de fles in zon licht houd, zie je hoeveel je hebt opgemaakt. Daar heb ik ook een foto van en dat zie je hieronder:


De douchegel heb ik zelf gekregen, dus weet ik niet precies meer hoeveel die kostte en waar je hem kan kopen. Ik heb voor jullie even gegoogeld en kwam op deze site uit: http://www.parfum-klik.nl/Tom-Tailor-New-Experience-Woman-Bath-%2526-Shower-Gel-200ml-s13824/ . Hierop kan je hem dus bestellen als hem ook wilt, hij kost € 7,40.

Tom Tailor, heeft ook een eigen site. (die trouwens op de achterkant van de dop staat) Dat is deze site: http://www.tom-tailor.nl/ . Dus wil je eens kijken wat Tom Tailor allemaal verkoopt, kijk dan op die site. Hierop staan ook kleding.


Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten