zondag 16 maart 2014

My life in pictures Maart #3 #Romana

In dit weekje heb ik veel gesloopt, gesjouwd en gemaakt. Maar dat zullen jullie verder hierin nog wel lezen, ga je gang! 



Maandag begon al goed. Een lekker zonnetje dus toen met de gehele klas lekker gaan lunchen. Ik had een broodje gezond!


Lekker likken aan een ijsje


Als ik lig ben ik zo lekker slank hé! Uit verveling maar lekker op de tafels gaan liggen, tijdens les. Kan gewoon.


HOPPPAAA!!! GROEN STUDIEADVIES!

's woendags kreeg ik ineens een idee. Ik wil al heel lang een tweepersoonsbed, dus in de avond even naar Ikea geweest en wat zag ik daar:




Deze twee! Meteen gekocht en me lieve neef kwam ze ophalen, want onze auto was te klein. En donderdag meteen in elkaar gezet, had namelijk avonddienst met stage dus het kon.


Eerst dus maar eens mijn oude bed slopen, byebye twijfelaartjeeee.


Welkom nieuw bed. Even in elkaar zetten.


Wat nou je moet het met ze tweeën doen? Ik doe het gewoon in me eentje!


Bed was af, nu me kastjes nog.


EN AF!

Voor de gene die zeggen dat vrouwen niet kunnen klussen, ik bewijs even het tegendeel!
  

Nu even de rest van mijn kamer inrichten, pas op ik ben gewapend!


Zondag even naar de MAC gereden met lieve zusje, ze wou namelijk de onderstaande foto uitproberen.


Deze dus! Dit zijn die Iced drinks van de MAC. Van links naar rechts: de mokka/ caramel.


Je zou maar eens zon feest geven.

Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten