zaterdag 22 maart 2014

Rituals Pakket


Rituals, een duur maar fijn merk. Vandaag heb ik een mooi pakketje van dit merk voor jullie. In dit pakketje zit:

- Shower foam, douche moussant
- Shampoo, shampooing
- Body cream, creme pour le corps
- Body scrub, gommage pour le corps


Ik denk dat, wat ik naast het haakje heb gezet (datgene wat onder de dik gedrukte tekst staat), hetzelfde betekend als wat er dik gedrukt staat.


Ik vind het een mooi pakket, leuke artikelen bij elkaar verzonnen. Ik wist bijvoorbeeld niet dat ze ook shampoo hadden bij Rituals. Nou door dit pakket weet ik het wel.


Op de achterkant staat een soort stappen plan (bekijk hierboven). Iedere ding dat wat er in het pakket zit, heeft een naam wat bij een stap hoort. De stappen.zijn als volgt:


Stap 1: Himalaya Wisdom
Diep reinigde Himalaya scrub zout
Made in The Netherlands (altijd fijn om te lezen, vind je niet?)

Stap 2: Yogi Flow
Schuimende douchegel sensatie
Made in Germany (meeeeh)

Stap 3: Brilliant Bliss
Verzorgende glas shampoo
Made in The Netherlands (HOPHOP!)

Stap 4: Honey Touch
Rijke en verzorgende body créme
Made in Germany (meh!)

Nu dus gauw het pakket openen en de producten uittesten! Het pakket kan je aan beide zijden openen. Het gaat best lastig, en dit gaat dan dus ook niet zonder een scheurtje. Je trek alles er zo uit en dan krijg je dit te zien:


3 flesje, 2 (soort) tubes en een soort boekje.


Op de producten staan ook de namen die op de achterkant beschreven staan. We beginnen met, zoals op de achterkant staat beschreven;

Stap 1: Himalaya Wisdom.


Dit is het 'soort boekje'. Dit trek je er zo uit. De naam staat op de voorkant en daaronder staat; "holy basil & organic fresh mint deep cleansing Himalaya salt scrub".


Verder op de achterkant staat nog wat verdere uitleg en hoe je het moet gebruiken. Helaas is het Engels, en ga ik niet alles vertalen voor jullie. Het hoe te gebruiken, vertaal ik wel. Hier komt ie: Hoe te gebruiken; Masseer deze scrub over je huid. Verwijder het met warm water in de douche of in bad. Daar kan niet veel fout aan gaan toch?.


Als je het boekje verder opent zie je een zwart zakje. Dat zakje pak je er zo uit. Het voelt zwaar aan. Als je schud hoor je kleine korreltjes op en neer gaan. Alles wat op het boekje stond, staat ook op dit zakje. Alleen de gebruiksaanwijzing staat hier wel in het Nederlands! Dus ik had niet hoeven vertalen, gelukkig kan ik zeggen dat het er op lijkt en ik dus wel een 10 verdien voor vertalen vind ik zelf. Er is al een stukje voor gescheurd dus je krijgt hem zo open.


Dit is nog even het zakje, van de voor en achterkant. 

Nu op naar Stap 2: Yogi Flow.


Dit is een flesje, wat weer eens wat anders is als een tube. Deze voelt heel koud aan, en ik weet niet of het ligt aan of het bij mij koud is of omdat dat ding gewoon koud is.


Op de voorkant (hierboven) staat: "Yogi Flow, Indian Rose & Sweet Almond Oil." Daaronder staat weer: "Foaming shower gel sensation, gel douche extra moussant."

Op de achterkant staan echt ontzettend kleine lettertjes. Daar staat ook een waarschuwing (links hieronder). Maar dat vooral over wat je met deze fles NIET mag doen. Denk daarbij aan dezelfde dingen als wat je niet met een deo fles mag doen; niet doorboren, niet verbranden, niet tegen hogen temperaturen houden. Zulke dingen dus dat is niet echt interessant. Aan de zijkant staan de ingrediënten (rechts hieronder)


Ik vind het een fijn flesje, lekker klein. De dop gaat er gemakkelijk vanaf en dan krijg je een klein rondje te zien. Er zit een beveiliging op, dus de eerste keer moet je wat harder duwen als de andere keren. Als je daarna drukt, komt er meteen heeeeeeel veel uit. Best irritant. Het is wit spul, het lijkt op een soort scheerschuim die mannen altijd hebben om hun baard eraf te scheren. Het ruikt erg sterk, naar een soort van rozen. Nog even een foto van de dop/opening.


En we zijn weer bij beland bij: Stap 3: Brilliant Bliss


Dit is de eerste tube, stap 4 wordt de tweede,maar daar komen we zometeen bij. Dit is stap 3, de naam staat erop. Zoals jullie kunnen zien staat er ook een roze streep over de tube. Daarop staat: ''Nourishing ultra-shine shampoo, shampooing nourrissant ultra-brillance''. Het fijne is dat de dop draaibaar is en dus makkelijk te openen.


Als je hem omdraait, staat er lekker veel tekst. Helemaal bovenaan staat er tekst in verschillende talen, de helemaal onderste van dat rijtje is gelukkig Nederlands. Daar staat: Verzorgende glans shampoo. Daaronder staat hoe te gebruiken. Ook dat staat in het Engels, dus ik zal het even proberen te vertalen. ''Plaats het op nat haar en wrijf het goed in. Laat het even intrekken, en spoel het daarna uit. Pas op met contact met je ogen.''. En dan als laatste staan de ingrediënten op de achterkant.


Links zien jullie de tube met de dop open. En rechts zien jullie wat ik hierboven benoemd heb. Alleen op dit plaatje zien jullie alleen de ingrediënten en hoe te gebruiken. De tekst 'Verzorgende glans shampoo' zien jullie niet op dit plaatje.

Nu weer door naar de allerlaatste stap, namelijk: Stap 4: Honey Touch


Héhé, we zijn er. De laatste stap! Op de voorkant, staat zoals gewoonlijk de naam. Maar ook weer meer, namelijk: ''Rich & nourishing body cream, crème riche et nourrissante pour le corps.'' 


Op de achterkant staat: Rijke en voedende body crème. Daaronder staat nog wat tekst, in het Engels. En daaronder staan weer de ingrediënten. Het jammere is dat de ingrediënten op een donker stuk staan geschreven, dus wil je het goed bekijken moet je het sowieso niet s'avonds bekijken want dan zie je niks. De dop is draaibaar dus makkelijk te openen.


Dit is een soort van body lotion, maar dan veel dikker. Zoals jullie op de foto hieronder kunnen zien heb ik hem al gebruikt, voordat ik deze foto maakte. Nu kunnen jullie dus goed zien dat wit achtig spul is. het is heel dik en ruikt ontzettend sterk vaan honing, als je het over je lichaam uitsmeert ruik je het nog sterker. Dus je moet echt goed van deze geur houden! Het uitsmeren gaat wel fijn, en hij trekt ook lekker snel in.


Dit was alweer het Rituals pakket, het is een erg lange review geworden. En ik hoop dan ook niet dat ik jullie heb verveeld. Ik moet wel zeggen dat ik dit een heel fijn pakket vind, alles zit erin wat je moet hebben. En met het stappenplan op de achterkant is het goed te doen. Deze is (vast) te koop bij de Rituals shops, die je in sommige steden hebt.

Rituals heeft ook een eigen site, namelijk: http://eu.rituals.com/nl-nl/home (dit is de Nederlands site)


Veel liefss, Romana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten