vrijdag 21 maart 2014

Mascara Eyeliner Hema Goud


Ik zag deze mascara eyeliner liggen, in de gouden kleur, en dacht wooow! wat mooi. Ik nam hem nee, je hebt ook nog de zilveren ik nam de gouden mee. Dit is een mascara en eyeliner in één. Lekker handig!


Je hebt een soort geribbelde kant en een punt kwastje. Dat dunne kwastje is als eyeliner bedoelt, en dat geribbelde kant als de mascara. Ik vind het wel een leuk idee, maar niet handig. De mascara vind ik niet handig, de eyeliner weer wel. 

Dit is eigenlijk echt iet voor een gelegenheid, denk daarbij aan kerst of wat dan ook. Ik vind de verpakking wel leuk, je ziet echt dat het goud is. De dop gaat er niet zo gemakkelijk vanaf. Doordat je eerst de mascara krijgt moet je eerst draaien, ben je voorbij de mascara dan moet je daarna trekken. Er zit dus echt een gebruiksaanwijzing bij.


Nu is hij open.

De mascara:
De mascara vind ik niet fijn om aan te brengen. Als je deze op een andere mascara doet wordt je vorige mascara weer vloeibaar en dunner. Je wimpers gaan ook aan elkaar plakken, omdat dit niet echt een goede mascara vorm heeft. Je wimpers zijn wel erg goud. je moet ook uitkijken met aanbrengen, doordat er ook een eyeliner aan zit en dat uitsteekt kan je zo glitters op je neus of aan de zijkant van je oog aanbrengen, en de glitters gaan er best moeilijk vanaf.


De eyeliner:
Hierover ben ik wel tevreden. De eyeliner kwastje is erg dun en dus makkelijk om aan te brengen. Hierbij geld ook, pas op met hoe je het aanbrengt. Breng je hem te dik aan, of verkeerd en wil je het weghalen? Dan moet je dat echt met een doekje of wattenstaafje doen, wil je het weg wrijven uit gemak dan wrijf je de glitters uit en zitten er dus overal glitter. Je moet het dus, wil je geen glitters zien behalve op die plek, in één keer aanbrengen en soms is dat nog best moeilijk. 


Dit is nog even ingezoomd, hierbij zie je de mascara en eyeliner nog iets beter.

Deze mascara eyeliner is te koop bij de Hema, voor € 3,75. Je kan hem ook online bestellen op de Hema site. Ik vind het voor een deel een aanrader en voor een andere deel weer niet. De mascara deel vind ik dus geen aanrader en de eyeliner deel weer wel. Ik ga deze dan ook als eyeliner gebruiken en niet als mascara, dat houd voor mij op.

Veel liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten