maandag 17 maart 2014

Bucket list #6


Vandaag weer eens een bucket list voor jullie, het is een lange tijd geleden dat ik er een geplaatst had en vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe! Het eerste plaatje is denk ik wel iets wat iedereen zou willen uit worden met de liefde van je leven, hoe speciaal is het! Je maakt alles samen mee en blijft gewoon samen hoe oud je ook word, hoeveel rimpels je ook krijgt en hoeveel je uiterlijk ook veranderd, ik vind dit zelf echt mooi om te zien.


Voor het samen oud worden moet je natuurlijk wel trouwen! Tenminste dat vind ik dan, ik vind dat als je al een lange tijd samen bent en echt bijna zeker weet dat je bij elkaar wilt blijven wel kunt en mag trouwen, de trouwdag is dan ook een van de mooiste dagen van je leven die je altijd bij zult blijven.


Op je trouwdag doe je natuurlijk niet alleen het ja woord zeggen maar ook nog dansen, ik vind het echt heel tof als ik dit nog zou kunnen meemaken waar ik natuurlijk wel op een blije manier vanuit ga!
Dan kun je dit eigenlijk een beetje bij de huwelijksreis zetten want hoe romantisch zou het zijn om samen bij zonsondergang op het strand te lopen! 


En dan eentje die er eigenlijk niet echt bij hoort maar ik vond het toch nog even de moeite waard om hem te laten zien! Tenslotte is hij er nog maar 6 dagen uit vandaag en dan kan het nog net hihi, hebben jullie nog een beugel of kennen jullie iemand met een beugel? hier kunnen jullie er nog een personal update over lezen!

En dit was alweer mijn bucket van nu! Wat zijn dingen die jij graagt zou willen doen?


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten