donderdag 20 maart 2014

Anatomicals stick it where the sun does shine.



Anatomicals heeft een heel breed assortiment en veel verschillende soorten dingen.Vandaag review ik een lip protector of eigenlijk ook gewoon een lippenbalsem. De lippenbalsem is eigenlijk meerdedeels tegen de zon want er zit spf 30 in, maar omdat er natuurlijk altijd wel een beetje zon schijnt zelfs in de winter kun je hem altijd gebruiken. Ook is een lip protector erg handig als je bijvoorbeeld op wintervakantie gaat.
De verpakking vind ik er altijd wel erg leuk uitzien van anatomicals en ook de tekst die erbij staat vind ik altijd erg leuk. Wel is de verpakking erg groot voor alleen een lippenbalsem en als je heel erg op papier bezuinigen bijvoorbeeld let is dit wel een beetje onzin.


Op de achterkant van de balsem staat nog een hele reeks tekst maar natuurlijk ook de ingrediënten, op de volgende foto kun je de ingrediënten beter lezen.


Dan nu de ingrediënten van de lippenbalsem.


Dan de lippenbalsem zelf; als je even goed kijk lijkt het eigenlijk net of er alleen een sticker op de verpakking zit en dit vind ik wel erg jammer. Wel vind ik de tekst die op de lippenbalsem staat erg leuk en het is ook wel leuk gedaan dat de dop blauw is gemaakt hoewel dit niet bij het rode past.


De stick zelf is gewoon wit en geeft ook gewoon doorzichtig af, het geeft je lippen wel wat glans maar het valt niet super veel op.

Ik vind de lippenbalsem wel fijn en goed uitsmeren en hier ben ik wel erg blij om. Ik hou helemaal niet van lippenbalsems waarbij je lang moet smeren en deze is gelukkig goed snel en geeft fijn af.

De werking van de balsem vind ik tot nu toe ook erg goed, ik heb hem natuurlijk nog niet echt met volle zon gebruikt maar ik heb hem wel een tijdje uitgeprobeerd. De balsem blijft voor een lippenbalsem wel erg goed zitten en je hebt er ook geen last van als hij op je lippen zit. Ik vind hem wel fijn in gebruik maar zou hem niet opnieuw aanschaffen.

Omdat deze balsem in de vipbox zat weet ik niet precies de prijs want deze stond er jammer genoeg niet bij. De lippenbalsem bevat spf 30 en bevat 5,5 gram.


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten