woensdag 19 maart 2014

Hair Repair Wonder Serum Spray


Van het merk: Hair Repair, heb ik nog niet veel gehoord. En hebben we ook nog niet veel over gepost. Dit is iets van de 2/3de post over dit merk. Nu is het dus een wonder serum spray, die al wat langer in de winkel ligt. Ik liep er elke keer langs, en nam hem op een dag toch maar mee.


Dit is de spray. Over de gehele fles loopt informatie. Op de zijkant staan de ingrediënten (hieronder rechts) en nog wat daarboven in een andere taal (hieronder links). Als je de fles dan verder draait kom je op de 'achterkant'. Daar staat heel wat tekst. Het eerste stukje is meteen in het Nederlands! Dat vindt ik heel fijn, want dan hoef ik allemaal niet zo te gaan zoeken naar het Nederlands.


'Wonder Serum Spray herstelt het verzorgd het haar dagelijks zo intensief als een serum, maar is daarnaast zo licht als een spray. Het vermindert haarbreuk, maakt het haar veerkrachtig en geeft een gezonde glans. Gebruiksaanwijzing: schudden voor gebruik. Op (handdoek) droog haar spuiten. Niet uitspoelen!'



Ik vind het nog een grote fles voor niet veel. Er zit in totaal 150 ml in, en daar doe je altijd wel lang mee. Toen ik voor het eerst wou sprayen kwam er niks uit. Je moet dus even blijven sprayen zodat je hem 'opent'. En dan na 2 á 3 keer proberen komt er eindelijk iets uit. Het is een harde spray, een echte spray spray dus. Het spul ruikt nergens na.



Als je het hebt ingespoten ruikt je haar heerlijk! Echt een ontzettende lekkere geur. Niet te omschrijven, ik kan het dus geen geur aangeven. Het sprayt ook heerlijk, en eigenlijk zou je willen blijven sprayen. Maar dat gaat helaas niet. na het insprayen ruikt het wel lekker. Of het nou effect heeft kan ik niet zo goed zeggen. Ik merk wel dat mijn haar iets meer verzorgend eruit ziet/voelt. 


Dit is de sprayspul.

Deze is te koop bij de Action, helaas weet ik de prijs niet meer. Maar dit zal wel rond de € 2 liggen.


Veel liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten