dinsdag 18 maart 2014

4x bh cosmetics brushes.


Vandaag heb ik is een keer een kwasten review voor jullie! Deze zul je niet vaak op de blog tegen komen omdat je toch altijd wel een beetje je favoriete kwasten blikft gebruiken. Zoals jullie al in de unboxing video van alice & jo zagen kocht ik 4 kwasten en vandaag ga ik ze aan jullie laten zien.


De kwasten hebben allemaal een mooi uiterlijk!


We beginnen gelijk met de grootste kwast namelijk een stippling kwast! Ik wou al erg lang een kwast waarmee ik me foundation kon aanbrengen en ik wou het natuurlijk eerst proberen met een budget kwast!

Ik vind het een erg fijne foundation kwast maar vind  wel dat de haartjes misschien iets dichter op elkaar mogen staan. Wel brengt hij de foundation erg mooi en egaal aan wat een erg mooi effect geeft vergeleken met het aanbrengen van je handen.


Dan bestelde ik ook nog een wat grotere blendingkwast dan die ik al had en die vind ik ook erg fijn in gebruik. De haartjes staan goed dicht op elkaar en je kan je oogschaduw er erg mooi mee blenden. Dit is ook een echte aanrader!


Dan een kwast waar ik erg enthiousiast over was en ook dacht ik dat hij veel kleiner uit zou vallen. Het is een highlighter kwast die erg fijn te gebruiken is voor onder het wenkbrauw bot en ook voor op bijvoorbeeld gewoon je wangen. Ik ben erg blij met deze kwast en hij heeft ook wel een beetje mijn verwachtingen overtroffen.


Dan de laatste kwast die ik normaal niet zou bestellen maar op het laatste moment toch in me mandje heb gedaan waar ik nu achteraf erg blij mee ben en ik gebruik hem nu ook dagelijks!

Met deze kwast kun je erg mooi je crease en arcadeboog doen en met de blendingkwast kun je dan de lijnen net iets minder strak maken! Ik ben erg blij met de kwasten en ze zijn zeker allemaal aan te raden op de site van Alice & Jo kun je natuurlijk nog meer kwasten vinden van het merk bh cosmetics.

Bh cosmetics duo fiber stippling brush: €3,95.
Bh cosmetics blending brush: €2,95.
Bh cosmetics highlighter brush: €3,49.
Bh cosmetics smudge brush: €2,75

De kwasten zijn onder andere hier te bestellen.


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten