zondag 30 maart 2014

Everyday makeup bakje.



Het leek me wel eens leuk om een artikel te maken met daarin de producten die ik nu iedere dag zo ongeveer gebruik en dan ook de producten die ik pak als ik even snel moet zijn en/of moet haasten om bijvoorbeeld naar school of werk te moeten. Dit zijn al de producten die ik dagelijks gebruik, ik heb ze nu even allemaal in een bakje gezet maar normaal zitten ze in een klein toilettasje.



Als eerste de kwasten die ik dagelijks gebruik! Een stippling brush, highlighter, blending en smudge van bh cosmetics, een blending brush van de hema, een kwast van de h&m en nog een blush en kabuki van essence!


Dan de gezichtsproducten, de laatste tijd gebruik ik eigenlijk bijna iedere dag de bb cream van catrice, ik vind hem erg fijn aanbrengen en hij blijft ook goed zitten, dit poeder ik meestal af met een matte poeder van essence maar in dit geval gebruik ik nu een van de hema. Natuurlijk gebruik ik ook nog concealer voor onder mij ogen of voor andere oneffenheden ik gebruik momenteel eentje van maybelline die ik bij de big bazar gehaald heb. Ook schiet ik de laatste tijd veel naar een silky touch blush van essence in nummer 10 adorable, ik vind het een erg mooie subtiele kleur en gebruik hem de afgelopen dagen/maand dagelijks.


Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik tegenwoordig een wenkbrauwpotlood van essence in de kleur 05 soft blonde en ook van essence een wenkbrauwgel om alles nog even goed te zetten.


Als ik oogschaduw gebruik kan ik niet meer zonder een basis ik gebruik nu die van essence elke dag en deze bevalt me erg goed. Als oogschaduw gebruik ik erg vaan het absolute nude palette en ook nog een quattro palette die helaas uit het assortiment is. Mascara combineer ik de laatste tijd erg vaak ik gebruik eerst de paarse van essence en dan de goude van eveline cosmetics wat een erg mooie combinatie is en wat mijn wimpers een mooi volume geeft.

Zoals jullie kunnen zien gebruik ik meerdedeels veel budget producten en dit vind ik zelf ook erg fijn, het maakt mij niet veel uit of een makeup product high-end of budget is als het maar goed werkt toch? Hoe ziet jou everyday makeup bakje eruit?


Liefss, Mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten