woensdag 19 februari 2014

Nails Max & More Caviar Beads


Nagels, dat is weer lang geleden. Het werd dus weer tijd voor iets voor je nagels. Ik liep bij de Action langs een rek en zag deze daarin liggen. Ik nam hem mee, omdat die kraaltjes mij aanspraken.


Dat waren de voor en achter kant.


En de gebruiksaanwijzing!

Wat heb je nodig hiervoor?
- Natuurlijk dit pakket
- Eventueel een kwast om de overige kraaltjes te verwijderen
- Een keukenrol papiertje om eronder te doen, zodat je de kraaltjes die van je nagels vallen hierop vallen en je de kraaltjes kan hergebruiken.


Je hebt twee kleuren hierin zitten, de groene en de rode kleur. Ik heb ze beide uitgeprobeerd. En beide heb ik de kraaltjes anders aangebracht. Een keer op de manier zoals het op de achter kant staat, dat is met de rode manier, en de andere met mijn eigen manier, dat is op de groene. Hierbij kunnen jullie ook zien welke manier het beste/mooiste is. 


In de verpakking


Uit de verpakking

Nou laten we eens beginnen met de groene manier:


Groen:
De groene nagellak brengt fijn aan. Het laat geen strepen achter en droogt mooi op. Ook zit er in deze kleur glitter in, en dat zie je erg goed op je nagels:


Nadat deze laag gedroogd is ga je over op de tweede laag. Met de eerste laag merkte ik dat het nogal snel opdroogt. Dus wil je de kraaltjes aanbrengen moet je nagel voor nagel doen. Eerst dus de nagellak er weer op en dan snel de kraaltjes. Ik heb bij deze kleur, mijn eigen manier gedaan. Dat was: mijn vinger nat maken zodat de kraaltjes erop bleven zitten en zo de kraaltjes op mijn nagels krijgen. Nou dit was geen succes en dat zullen jullie ook zien op de resultaat foto's.


De linkse is met veel licht, en de rechtse zonder licht.

Dit is wat er over blijft:



En daarom gebruik je dus een keukenrol papiertje

Rood:
Ook bij deze geld weer, het brengt fijn aan. Het droogt snel en laat geen strepen achter. Ook deze droogt heel snel. Hieronder de foto.



Bij deze heb ik het aangebracht zoals op de achterkant staat beschreven; de kraaltjes erover heen gieten. Dat ging veel gemakkelijker en het resultaat is ook veel mooier! Doordat je het erover heen giet gebruik je wel meer dus moet je wel uitkijken dat je niet alles over een nagel giet. Eerlijk de kraaltjes verdelen dus! Hieronder de foto's, met en zonder licht:



Zoals jullie kunnen zien, is dit eind resultaat stukken mooier! Veel beter verdeelt over de nagels.

En dit is wat over blijft op de keukenrol:



De kraaltjes vind ik zelf niet mooi op de nagels. Het zijn te grote kraaltjes waardoor ik het niet mooi vind.

Wat voor beide geld is dat je de kraaltjes er gemakkelijk vanaf haalt. En als je dat doet krijg je dit resultaat op je nagels:



Je krijgt het eraf met gewoon je vingers, of met een kwastje als je er te hard overheen gaat. Je ziet het misschien niet zo heel goed, je ziet het het beste vooral op het randje, maar er zitten kleine deukjes in de nagellak. En de nagellak gaat er ook gemakkelijk vanaf. 

Wat een tip is van mij:
Haal je de kraaltjes er vanaf doe dat dan boven een prullenbak of wat dan ook. Anders ligt straks de tafel/de grond of wat dan ook helemaal onder de kraaltjes en kan je gaat stofzuigen.

Dit pakketje is te koop bij de Action voor € 1,29. 


Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten