woensdag 19 februari 2014

Kruidvat moroccan argan oil shampoo & crèmespoeling.


Kruidvat heeft sinds kort nieuwe shampoo's in het assortiment en naar deze was ik zelf erg benieuwd. Het is de lijn van shampoo en crèmespoeling  met Moroccan Argan Oil wat de laatste tijd erg populair is. Je kent Moroccan Argan Oil misschien wel van duurdere merken maar als een budget merk ongeveer de zelfde kwaliteit heeft zou ik liever kiezen voor de budget versie.
De flessen zien er normaal uit en zijn erg handig voor onder de douche door het grip stukje, ook kun je de shampoo en conditioner goed van elkaar onderscheiden door de kleuren. 


De shampoo heeft een blauwe verpakking die er voor een shampoo leuk genoeg uit ziet, het is nou eenmaal ook een shampoo wat op gaat, en tenslotte zou je een shampoo denk niet voor de sier kopen.


De gebruiksaanwijzing en informatie van de shampoo.


De ingrediënten van de shampoo.


Dan de crèmespoeling die bij de shampoo hoort, ik vind het altijd erg fijn om van shampoo en conditioner hetzelfde soort te gebruiken omdat het voor mijn idee dan een iets betere werking heeft. De crèmespoeling kun je herkennen aan het witte gedeelte en heeft net als de shampoo het grip stukje.


De gebruiksaanwijzingen en informatie van de crèmespoeling.


De ingrediënten;

Ik vind zelf de lijn erg fijn in gebruik en ben er erg blij mee, het zijn budget shampoo's en conditioners en ik weet dat veel mensen dit erg fijn vinden en hier op letten. Voor de prijs werkt de lijn erg goed en helpt het tegen pluizig haar. Ik heb zelf altijd erg last van pluizig haar wat altijd erg hatelijk is maar met deze lijn word het iets minder waar ik al erg blij mee ben. 

De lijn maakt je haren erg zacht en je kunt je haar gemakkelijk uitkammen, ook de geur ervan is erg lekker en hierdoor zou je de shampoo ook vaker gebruiken. Na een paar keer gebruik merk je verschil, mijn haar is minder pluizig en voelt zacht aan. De shampoo en conditioner zijn zeker aan te raden en het is het proberen waard. 

De shampoo en conditioner zijn te verkrijgen bij de kruidvat.
Kruidvat Moroccan Argan Oil shampoo: €1,39.
Kruidvat Moroccan Argan Oil crèmespoeling €1,59.


Liefss, mariska.

1 opmerking: