donderdag 20 februari 2014

Smartphone Cleaning Cloth


Normaal hebben we altijd dingen als make-up of dingen die je gebruikt voor je haren/lichaam. Maar nu eens totaal wat anders. Nu iets voor je telefoon. Ik zit meestal met van die stomme vette plekken. En dan ga ik meestal met een kleding stuk, meestal hemdje of shirt, en dan veeg ik het daarmee af. Maar dan gaat nog niet altijd alles er vanaf. Nu zag ik deze liggen bij de Big Bazar en wou ik eens weten of deze misschien zouden helpen.


In deze verpakking zitten twee doekjes. Deze doekjes zijn wasbaar, je kan ze 100x wassen. Ik geef toe dat ik dar nog niet uitgeprobeerd hebt, maar het lijkt me wel handig. De doekjes zijn 10 bij 10. En er zit geen vloeistof op, dus het is niet schadelijk voor je telefoon. 


Dit is de achterkant ingezoomd. Er staan zoveel talen dat ik in de Nederlandse taal ook nog even heb ingezoomd:


TADA! 

Nog steeds erg moeilijk leesbaar. Maar er staat de dingen die ik al verteld heb boven deze twee foto's. Dus belangrijk is het niet zo.


Zo, hij is open.

Laten we doekjes eens uittesten:
Je gaat met de doekjes over je, vieze, beeldscherm. Je gaat er gemakkelijk overheen en je hoeft niet te duwen of wat dan ook. Wel moet je als je wat dikkere vettere plekken hebt dan moet je wel iets harder drukken, maar dat is logisch bij plekken. Het doekje heeft twee kanten, een wat ruwere kant en een wat zachte kant. Je kan met beide kanten je beeldscherm doen. Maar je moet wel oppassen met de grove kant, vind ik. 


De doekjes:
- laten geen krassen achter.
- zijn handig in gebruik
- maken goed schoon
- maakt je beeldscherm glimmend
- zijn dus wasbaar


Deze doekjes zijn te koop bij de Big Bazar voor € 0,49. Je hebt ze ook voor je laptop/tablet of computer. Ik vind deze echte aanraders! 


Veel liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten