zondag 16 februari 2014

My life in pictures Februari #3 #Romana

Mijn weekje is langer, met de foto's dan, dus hoop dat hij leuker is als al mijn vorige my life's. Laten we mijn weekje eens bekijken:

Spiegelselfie.


En we begonnen de week, na de spiegelsselfie, maar eens met een lesje skills. Dit keer: bloeddruk opmeten.


Dit was mijn bloeddruk. 
112 is bovendruk (normaal is het 120, ik zat dus te laag)
83 is onderdruk (normaal is het 80, ik zat dus NET goed)
en dan staat er nog 77 (me hartslag) en de tijd erop.


Redbulletjee!


Mijn powerpoint die ik gemaakt heb deze week


En we gingen ook deze week weer blauwe plekke kweken. Het gaat al elke week een stukje beter, toch blijft snowboarden moeilijk!


Vrij en bezet wordt gewoon VET!


En we gaan weer naar huis, van een lang dagje school tot half 5.


Dit is de nieuwste lays chips toch? Hij was wel lekker!


Kijk die zon nou eens! 


Ik genieten wel van de zon hoor. Ff gesnapchat.


Al de hele week koppijn, we gaan dus maar eens een ibuprofen innemen.


Mijn ontbijtje van de donderdag. Ik had pas stage van 12:30 tot 21:00. Noedels met kersenthee


Mijn eten tijdens stage


Valentijnsdag:



Een valentijnskaart gekregen. En nee niet van me vriend, maar van me lieve oma!



Een liefdestompouce!

En dit was mijn Valentijnsdag, hoe was die van jullie?


Ik liep naar me werk en zag dit. We mogen binnenkort dus weer gaan stemmen, iedereen boven de 18.

Zo dit was me weekje weer. Een weekje met lekker veel foto's. Hoe was jullie week?


Liefss, Romana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten