zondag 16 februari 2014

My life in pictures Februari #3 #mariska



Zoals ik jullie al gezegd had deze week een extra lange my life in pictures, ik was 2 dagen vrij op maandag en dinsdag en de rest van de dagen had ik school en in het weekend stage! Ik heb extra veel foto's voor jullie, veel plezier met kijken!

De week met foto's begint eigenlijk nog een beetje met zaterdag, zaterdag gingen ik en Joey naar skidome om te snowboarde, ik vind het nog net iets te hoog (hoogtevrees) en keek nog liever even toe, wel was het een leuke avond.


Skidome.


Love & brushes!


Augurken, houden jullie ervan?


I love candles, ze geven een leuke sfeer aan de ruimte en geurkaarsen ruiken ook nog eens erg lekker.


Ook vind ik deze theelicht houders erg leuk, de teksten die erop staan vind ik ook erg aansprekend. Ze komen van de action en ze zijn ook verkrijgbaar met zwarte tekst.


Dinsdag was nog een vrije dag en ik was vroeg wakker, dit is ook de dag dat ik en Joey 3 jaar samen zijn! Ik werd wakker, deed de rolduiken open en zag een vol schuinende zon, hier word je toch blij van ook al is het nog winter.


Ook maakte ik die dag een leuke DIY voor valentijn die op valentijnsdag online kwam, hebben jullie hem al bekeken?


Ook kijk ik sinds vandaag 2 weken naar de serie pretty little liars wat ik een erg leuke serie vind! Ik kijk het via netflix en ik ben al best ver! Kijken jullie zelf ook een bepaalde serie?


Mama was lief om muffins mee te nemen!


Ook maakte ik nog een valentijnslook voor jullie die woensdag online gekomen was, hebben jullie die al bekeken? En wie was jullie valentijn?


I love this! Ik koos voor cinnamon!


Dinsdag ging ik een valentijnslook maken die jullie woensdag online hebben zien komen, hoe zag jullie valentijnslook eruit?


Ook hadden ik en Joey dinsdag 3 jaar en gingen we in de avond naar skidome daar eten en glowgolven!


Ons eten! Frietjes met rauwkost en gegrilde kip.


Het glowgolven!


De banen zag er erg leuk uit!


Ook de bal zelf gaf op de baan licht.


Woensdag was mijn vaders verjaardag en gingen we in de avond bij de burgerking een frappe halen.


Hebben jullie al dingen gespot uit de nieuwe collecties van essence en catrice? Ik vind vooral de crushed crystals nagellakjes leuk van catrice!


Ook heb ik de ombre blush van essence waar woensdag een review van online kwam, hebben jullie hem al bekeken? 


Valentijnskadootje <3


De hema deskplanner een grote tip! Vanmorgen is er een artikel van online gekomen heb jij hem al bekeken?


M'n lieve hondje Sisi!

En dit was ongeveer een beetje mijn week vooral maandag en dinsdag waren erg leuk de andere dagen misschien wat minder doordat ik school had en vooral het weekend was rustig omdat ik 2 dagen stage had!

Hoe was jullie week?


Liefss, mariska.

2 opmerkingen: