maandag 17 februari 2014

H&M Glow In The UV Light Lipgloss

 

Howw wacht eens?! Een glow in uv light lipgloss? Lees ik dat nou goed? Ja zo dacht ik ook, meenemen en uitproberen dus!



Wat is nou weer een glow in uv light lipgloss?:
Nou eerlijk gezegd wist ik het antwoord ook niet. Dus ik ben maar even gaan google'en en daar kom ik uit op glow in the dark. Dus zal dat hetzelfde zijn?

Wat vind ik van de lipgloss?
Deze lipgloss ziet er leuk uit. De dop is leuk versierd en de lipgloss valt lekker op. Het lijkt zo op het eerste gezicht een mooie lipgloss kleur te hebben, maar dat is op de lippen iets anders, dat is zo iets later te zien.


De dop.

De dop gaat er gemakkelijk vanaf. Wanneer je hem erin en eruit doet hoor je de lipgloss 'soppen', zo zou ik het maar even noemen denk. Voor de rest draait hij dus wel goed open, en als je hem open hebt gemaakt ruik je meteen een lekkere geur. De geur ruikt fruitig.


Het geheel

Het aanbrengen is dan wat minder. Het plakt ontzettend erg en het blijft ook gewoon plakken! Ik ben echt niet tevreden met deze aankoop, de lipgloss is dan heel leuk qua buitenkant, maar de gloss zelf is niks aan. En daar draait het juist om, de gloss.


Op mijn lippen


Deze lipgloss is te koop bij de H&M voor € 2,95


Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten