donderdag 13 februari 2014

Look of the day; valentijnsdag!


Morgen is het alweer valentijnsdag, weten jullie al hoe je je make-up gaat doen op wat je aantrekt? Ik heb vandaag voor jullie een valentijnslook geprobeerd. Het is een wat neutralere look en heb hem ook niet te heftig gemaakt, dit kun je natuurlijk zelf bepalen. 
Je kunt de look al zien op de foto, hierbij draag ik al wel weer mijn bril dus kun je de look nog niet super goed zien, als je verder kijkt kun je betere foto's zien.


De basis die ik als eerst heb aangebracht, een bb cream van catrice, eyeshadow base van essence, een lip base van gosh, een powder van essencen en ook gebruikte ik nog een concealer en een face primer.


De verschillende oogschaduws die ik gebruikt heb bij de look, het oogschaduw palet en de losse oogschaduw van catrice zijn helaas niet meer te koop maar je kunt natuurlijk ook nog een andere soort roze en bruin tint gebruiken, ook zullen er vast wel soort gelijke kleuren van zijn.


Als eerst bracht ik natuurlijk de eyeshadow base van essence aan, erna bracht ik de hema roze oogschaduw aan als een kleine basis kleur. 


De gehele ooglook, ik gebruikte bruintinten en in mijn ooghoek roze om het toch nog wat spectaculairder te maken.


Op deze foto kun je de roze tinten goed zien.


Ook gebruikte ik natuurlijk nog wenkbrauwpoeder, mascara en een oogpotlood, ik gebruikte een naturel kleur oogpotlood zodat het niet te opvallend was en je look natuurlijk bleef.


Met mascara.




Ook gebruikte ik nog een natuurlijke blush die niet al te fel was, en inplaats van een felle lipstick gebruikte ik een wat rustigere lipstick van catrice 140; don't fear the sheer.


Het is een neutrale look die je snel en simpel kunt maken, ook kun je de look gemakkelijk bijwerken wat natuurlijk erg handig is voor als je er nog de hele dag mee moet doen. Ik wou de look niet heel druk maken want valentijn is dan wel een leuke dag maar je hoeft je er niet speciaal druk of fel voor opmaken. Een neutralere look past beter bij valentijnsdag en ziet er ook gewoon goed uit.

Ga jij ook nog een valentijnslook maken? En hoe zou jij hem anders maken?

Liefss, mariska.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten