donderdag 13 februari 2014

Dove Beauty Cleansing Gezichtsscrub



Een scrub, lang geleden en ook nog eens goed voor je huid. Ik zal deze pas geleden in de folder van de Action, en toen Mariska en ik weer eens daar heen gingen, nam ik hem mee. De Dove beauty cleansing gezichtssrub.

Op de voorkant staat: Dagelijkse milde gezichtsscrub. Het is voor alle huidtypes. Er zitten zachte massagekorrels in. En het zorgt voor een zachte, stralende huid.


Dat waren de voor en achterkant.

Op de achterkant staan van allerlei informatie, die je hieronder straks allemaal wat beter kan lezen. De gezichtsscrub ziet er leuk uit! Mooi blauw, en hij valt dus lekker op. Simpel maar toch leuk. Nu even de achterkant in stukken hakken en laten we beginnen aan de bovenkant:


Dit is de bovenkant van de achterkant. 
Ik zal benoemen wat er staat. De twee bovenste zal ik niks over vertellen, dat kunnen jullie zelf wel lezen. En anders raken jullie misschien wel in de weg met wat ik ervan vind. De laatste twee daar zal ik wel uitleg over geven, onder het plaatje van de ingrediënten.

Hierop staat onder andere, van boven na beneden;
Waarom deze gezichtsreiniger gebruiken?
Waarom werkt het?
Het resultaat
De gebruiksaanwijzing


De ingrediënten

Het resultaat
Een intensief gereinigd gezicht zonder dat deze uitdroogt.

De gebruiksaanwijzing
1. Voeg water toe zodat een rijk schuim ontstaat.
2. Masseer op gezicht, vermijd contact met de ogen, en spoel af met lauwwarm water.
3. Verfris vervolgens de huid met de Dove Verfrissende Tonic Dermatologisch getest.


Dit is de gezichtsscrub als hij open is.

Met het openmaken hoor je de dop. Je moet niet te hard knijpen want het komt er zo uit. De korrels die ze belooft hadden. Wanneer je knijpt krijg je dit:


Zoals hier wel te zien is, zitten er blauw achtige stukjes in. Dat zijn de zachte massage korrels die benoemd zijn.

Het is zo op het eerste gezicht echt heel dik spul. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je hem moet mengen met water, dus dat deed ik dan ook, en dan wordt hij gelukkig dunner. Als je hem niet mengt is hij echt te dik op om je gezicht te doen. Het water gaat er ook gemakkelijk bij, en blijft er ook in.

Het smeert , als je het gemengd hebt dus, makkelijk uit. Je hebt niet veel nodig voor je hele gezicht, en je kan er daarom dus lang mee doen. Het ruikt lekker fris, op hand maar ook op je gezicht. Op je gezicht ruikt hij het lekkerst.

Als je hem eraf haalt, was mijn gezicht wel rood. Maar dat is mijn gezicht altijd naar een scrub dus dat zegt niks. Je huid voelt daarna, wel heerlijk verzorgd. Het ene jammere wat ik van deze scrub vind is dat je de korrels niet voelt, maar dat is aan de ene kant ook wel een voordeel.

Ik vind deze scrub echt een aanrader! Lekker goedkoop, hij is namelijk te koop bij de Action voor maar €
 1,99, en fijn.


Liefss, Romana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten