dinsdag 18 februari 2014

Max make-up mineral blush 866 Rosewood.


Jullie kennen vast allemaal wel het bekende action merk; mac makeup. Sommige producten ervan vind ik zelf erg fijn maar andere vallen weer erg tegen, vandaag heb ik een blush waar ik erg tevreden over ben en wat op dit moment ook echt een favoriet van mij is. 
De blushes van max zitten altijd in een kartonnendoosjes en hierop staat dan ook de naam van de blush zelf, ik vind de naam zelf erg leuk verzonenn en het is leuk dat zelfs de action nu namen heeft voor make-up producten terwijl Hema het zelfs niet heeft. Het is een minerale blush en ik weet dat sommige mensen dit erg fijn vinden. Ik vind 


Informatie over de blush.


De blush zit een een wat simpele verpakking maar voor de prijs kun je ook niet echt een luxe verpakking verwachten.


De ingrediënten van de blush. 


Van een afstandje lijkt de blush best donker, je ziet wel al een mooie glans erin zitten.


Het is een mooie kleur blush, ik weet niet precies hoe ik de kleur goed kan omschrijven maar ik vind het een leuke kleur blush die ik nog niet zo vaak gezien heb.


Onder de blush zit nog een vakje waarin je een kleine applicator kunt vinden.


Sommige vinden dit misschien een fijne applicator om bij de blush te gebruiken, wel is het als je dit kwastje gebruikt dat de kwast erg veel poeder opneemt. 



Over de swatch heb ik helemaal niet moeilijk hoeven te doen, de blush geeft in een keer erg veel poeder af wat soms handig kan zijn maar ook wel eens onhandig. De kleur vind ik zelf erg mooi, het heeft een subtiele glans en de kleur is ook weer niet te opvallend fel. 


Ik breng de blush zelf liever aan met een normale blush kwast dan de bijgevoegde, de bijgevoegde kwast kun je natuurlijk wel gewoon gebruiken. Alsje de bijgevoegde kwast gebruikt moet je erg oppassen, deze haartjes pakken erg veel poeder in een keer waardoor je teveel blush hebt in een keer. 

Ik ben erg blij met de blush, hij geeft een heel natuurlijk effect en is ook niet te fel, ik gebruik de blush nu bijna ieder dag en ik heb er nog niet echt iets negatiefs over te zeggen. Het is zeker een blush die ik zal aanraden aan jullie, het is een budget blush, de kwaliteit is voor de prijs erg goed en hij blijft ook nog lang zitten.

De blush is te verkrijgen bij de action voor €0,99, er zijn ook nog als ik het goed heb 3 andere kleuren te verkrijgen dus ik zou zeggen neem even snel een kijkje bij de action!


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten