maandag 17 februari 2014

TAG: First things #joey

Vandaag heb ik een keer een ander soort TAG als anders, namelijk een TAG die mij vriend invuld, het is al een tag die ik en Romana al gedaan hebben maar dit leek ons ook een keertje leuk!


Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt
Als eerste zet ik mijn pc aan om even te gamen, hier word ik beter wakker van.


Eerste ding dat je doet voordat je gaat hardlopen.
Me omkleden, m'n flesje vullen met drinken en goed opwarmen.



Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Ik ga als eerst weer even achter de pc of ik kijk tv.

Eerste auto
Een rode renault clio.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding 

Eerste ongeluk: uit het raam naar beneden vallen en in de bosjes terecht komen.
Eerste verkeersovertreding: te hard rijden met de scooter.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was 
Ik wilde graag bij het leger gaan als soldaat.


Eerste keus qua drinken 
Mountain dew voltage.



Eerste keus dessert 
Vla, chocolade of vanille!


Eerste liedje dat in je opkomt 
trap step megamix summer 2013.





Eerste grote aankoop 
Een playstation 1, al best lang geleden dus.

Eerste baantje 
bij de snackbar van mijn ouders.

Eerste keer in het vliegtuig
Toen ik naar gran canaria ging!


Groetjes Joey!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten