woensdag 12 februari 2014

Essence blush up 10 heat wave


Jullie weten vast allemaal dat de nieuwe collectie van essence en catrice al in de winkels liggen, zijn jullie ze al tegen gekomen? Het assortiment bevat veel nieuwe leuke producten waar ik erg nieuwschierig naar was onder andere een ombre blush waar meerder mensen benieuwd naar waren net als mij! Ik ga hem vandaag voor jullie reviewen.
De verpakking ziet er op het eerste oog al heel vrolijk en leuk uit en het sprak me gelijk al aan! Je ziet goed het ombre effect al wat het uiterlijk er erg leuk uit laat zien.


De ingrediënten en informatie.


Wauw, is dit niet een mooi effect?


Je ziet van een afstand al goed de 3 kleur verschillen, die ze trouwens goed bij elkaar hebben uitgekozen.


close-up.


Met flits ziet de blush er ook erg mooi uit!


De swatches van de blush, ik heb ze als allereerst allemaal apart voor jullie geswatchd zodat je de verschillende kleuren goed kon zien. De blush bevat veel pigment en alle 3 de kleuren zijn erg mooi.


Met flits.


Als de kleuren een beetje door elkaar mengt met elkaar krijg je ongeveer deze kleur, wel kun je de kleur zelf  zo fel of licht maken als je wilt door net iets meer van een kleur te pakken. 


Je moet erg oppassen met het aanbrengen doordat de blush veel pigment bevat, op deze foto heb ik de blush licht aangebracht en ik vind het een mooi effect hebben.


Op de andere kant bracht ik de blush aan hoe ik een andere blush ook zou aanbrengen, dit was niet een heel goed idee maar wou het toch graag uitproberen. Als je de kwast door de blush haalt komt er al veel poeder vanaf  dus haal je kwast er rustig en voorzichtig doorheen.



De blush geeft een heel vrolijk effect, en het is echt typisch een blush die goed bij de lente en zomer past of terwijl het warme weer! De blush is erg mooi je moet alleen oppassen met het aanbrengen doordat de blush veel pigment bevat. Als je met een grote blushkwast er doorheen gaat zou je niet alle 3 de kleuren los kunnen gebruiken maar meng je ze door elkaar, ook is de blush iets of wat kruimelig.

Ik ben erg blij met de ombre blush en het zeker een goede blush die goed bij iedere stash past. Er is ook nog een andere ombre blush uitgekomen en die bevat wat koelere roze tinten. Deze blush is zeker aan te raden aan jullie, wees snel want omdat het nieuwe producten zijn zal alles snel uitverkocht zijn.

De essence ombre blush in "10 heat wave" is te verkrijgen bij de kruidvat en trekpleister voor  €3,59.


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten