dinsdag 11 februari 2014

Essence "love letters" highlighter 01 Love Poem


Zoals jullie misschien al weten ben ik erg gek op highlighters en vind ik het leuk om de limiteds te testen van de collecties van essence en catrice! Essence "love letters" heeft ook een highlighter genaamd "01 Love Poem" wat een erg leuk bedachte naam is alleen vind ik hem er niet echt bijpassen. 
De verpakking is altijd voor een poeder goed gemaakt alleen kun je door de kleur van de highlighter niet goed de letters lezen.


De ingrediënten;


Op de highlighter staat een tekst die geheel in het teken van liefde staat, je kunt de tekst op het begin nog redelijk goed lezen.


Nog een kleine close-up.


De highlighter lijkt eigenlijk heel erg op de highlighter van catrice, hij bevat niet veel shimmer en is bijna matt maar ik vind dit voor een highlighter soms wel mooi. Het geeft een subtiele glans en is niet te overdreven.


Na het gebruik zie je alleen erg goed het gebruik, de tekst vervaagd al en na een tijdje gebruik is de tekst dus geheel helemaal weg wat erg jammer is.


De highlighter geeft een subtiele glans wat ik erg mooi vind, hij is matt en niet met veel te vee shimmer. Het geeft een mooi effect en het laat je look er wat neutraler uitzien. Ik ben erg blij met de highlighter en ik raad hem zeker aan als je van een wat rustige highlighter houd!

De highlighter uit de "love letters" collectie van essence is te verkrijgen bij onder andere de kruidvat en trekpleister voor €3,39.


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten