zondag 9 februari 2014

The body shop goodiebag!


Romana en ik gingen woensdag naar de beauty sleep evening van the body shop, we gingen in tilburg! Het zou een avond zijn waarbij je advies kon krijgen voor geichtsverzorging met een hapje, drankje etc. Bij een besteding van minimaal €20,- kreeg je een goodiebag erbij ter waarde van ongeveer €30,00 ik ga hem vandaag aan jullie laten zien! Over alle producten zal ik een review schrijven dus houd de site in de gaten!

Er zitten 4 producten in die ze leuk verpakt hebben, het is een vrolijke verpakking waardoor je de producten wel gewoon kunt zien.


Ook de achterkant van de verpakking is erg vrolijk en ziet er leuk uit.


De 4 producten, hieronder laat ik je beter zien wat voor product het precies is!


Als allereerst een vitamine E gezichtsmasker.


Deep sleep dreamt pillow & body mist. Dit was een product die ik al een lange tijd wou proberen en nu kan ik hem dan eindelijk uitproberen.


Moringa beautifying oil voor lichaam, gezicht en haar.


En als laatste; camomile gentle eye make-up remover voor alle huid types.

En dit waren alle producten uit de goodiebag, zelf ben ik erg benieuwd naar alle producten het zijn producten waar ik al lang over twijfelde of ik ze zou halen of niet maar nu kan ik ze uitgebreid proberen! Ik vind de goodiebag geslaagd!

Wat vinden jullie van de goodiebag? En zijn jullie zelf ook naar de beauty sleep evening geweest? Laat het ons weten!


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten