zondag 9 februari 2014

My life in pictures Februari #2 #mariska


Een beetje korte my life in pictures maar het was een erg drukke week met school en noem alles maar op! Gelukkig word volgende week weer een leuke week met hopelijk enorm veel foto's!
Als eerste kocht is deze week een week planner waar ik erg blij mee ben, ik ga hier nog een artikel over schrijven maar ik ga hem eerst nog wat beter uitproberen!



Ik moest voor de HEMA waar ik werk nog een extra training doen en ging hem gelijk doen, wat duurde het toch lang! 


Mijn eerste apocalips waarmee ik erg blij ben! Hierover zullen jullie nog een review van online zien komen als ik ze goed heb uitgetest!


The forest, I love it.


De nieuwe lente collectie van essence en catrice ligt in de winkels en essence heeft onder andere nu een cuticle cream, ik ben er al enthiousiast over en natuurlijk komt er een review van online.


!! ♥


En natuurlijk lag ook de love letters collectie van essence al in de winkels waarvan jullie al 2 artikels hebben zien online komen.Van de week zullen jullie de andere reviews lezen dus houd de site in de gaten! 

En dit was alweer een beetje mijn week zaterdag heb ik nog gewerkt en de rest van de middag heb ik de hele tijd aan de site gewerkt, volgende week kunnen jullie veel foto's verwachten, ik zal er extra opletten dat ik veel foto's maak maar ik heb al een paar leuke ideeën in gedachten!

Hoe was jullie week?


Liefss, mariska.

4 opmerkingen: