maandag 10 februari 2014

Essence "love letters" eyeshadow palette 01 Ever Thome, Ever Mine, Everours.


Vandaag een product waar ik erg nieuwschierig naar was, een palette met mooie kleurtjes die goed bij de lente passen. Het is het eyeshadow palette van essence "love letters"die 4 mooie lichte kleurtjes bevat en 2 wat donkere die je kun gebruiken in bijvoorbeeld je arcadeboog.
De verpakking past heel erg bij de titel namelijk "love letters"ze hebben namelijk de verpakking op een soort leuke envelop laten lijken.


Op de achterkant staat nog een tip hoe je de oogschaduw zou kunnen gebruiken.




Het zijn 4 mooie pasteltinten en 2 donkere mooie kleuren.


Ook zit er nog een kleine lange applicator bij dit is handig als je nog niet veel kwasten hebt maar ik zou hem zelf niet erg vaak gebruiken. 


De 4 pastelkleuren vind ik zelf erg mooi, ze bevatten dan wel niet super veel pigment maar je kunt ze hierdoor wel als een mooie highlighter gebruiken want ze hebben wel een mooie shimmer. Vooral de 3de van boven naar beneden is mooi als een highlighter.


En dan de 2 donkere tinten die ik zelf erg mooi vinden, deze 2 kleuren bevatten van alle kleuren het meeste pigment. Ik vind vooral de bruine kleur erg mooi en ook de zwarte bevalt me goed.



Ik maakte er deze ooglook mee, het is een lichte neutrale ooglook en geschikt voor allerdaags.


Van dichtbij valt hij nog niet heel erg mooi en ziet het er neutraal uit, op de fullface zie je het resultaat net iets beter.


Het geeft een mooie natuurlijke uitstraling en ik ben blij met het palet. Wel zal ik de lichte kleuren eerder als een highlighter gaan gebruiken en niet als een enkele kleur oogschaduw omdat ik hem hier net iets te licht voor vind, wel vind ik dit in de lente wel mooi. De donkere kleuren zal ik er zeker wel vaker bijpakken, deze kun je ook heel mooi blenden. De oogschaduws zijn helemaal niet kruimelig een wat romiger van structuur. 

De limited van essence "love letters" ligt al in de winkels en is te verkrijgen bij de kruidvat en/of trekpleister, het oogschaduw palet is te verkrijgen voor €3,89.


Liefss, mariska.


1 opmerking: