maandag 10 februari 2014

Essence love letters duo eye pencil 02 grey-headed lovebird



Ook heeft de limited edition 'Love letters' eye pencils in de aanbieding. Ze hebben hiervan twee kleuren, namelijk de 01 inkheart en de 02 grey-headed lovebird. Dit zijn duo eye pencils.


Ik was wel benieuwd naar deze kleur, dus ik nam de 02 grey-headed lovebird mee. Dat was weer een was anders als de 01 inktheart dat gewoon een zwarte kleur was. En zoals de naam van deze zegt is het een grijze kleur. De bovenstaande foto is de voorkant van het potlood, hier zien jullie ook 'Love Letters' staan.



Op de achterkant van dit potlood zien jullie de naam nog eens goed staan. Dus weetje nou niet uit je hoofd hoe deze heetten, dan kan je dus even op de potlood kijken. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het gewoon op de potlood zelf staat en niet op de dop of wat dan ook. Dit is weer eens wat anders en ook veel beter!


En dit is de achterkant, hierop staat alles wat ik hierboven zei. Plus nog wat informatie over wat er in zit en hoeveel het potlood weegt, namelijk 1,05 g. Maar dat is niet zo heel boeiend.

Ik zal eerst even het potlood zelf laten zien en wat over vertellen, en dan pas het sponsapplicator. Dit is het andere gedeelte van het potlood. Wat je duidelijk ziet op de foto hierboven, dit is namelijk het donker dingetje met de doorzichtige dop. Maar nu eerst het potlood zelf:


En dit is hem dan, het potlood. Er zit een zilvere dop op zodat je de potlood zelf niet beschadigd, of dat het ziet zo snel kan afbreken. De dop gaat er gemakkelijk vanaf en wat je dan krijgt is dit:


Het potlood!

Hij lijkt best scherp, maar dat moet ook wil je een mooie eyeliner streep zetten. Het gaat er goed overheen en na een paar keer zie je de kleur goed. Het is dus makkelijk aan te brengen en ik zelf vind dat het lang blijft zitten. Je kan er verschillende looks meemaken. Maar dat moeten jullie zelf maar uitvogelen.


De swatch!

Ik ben blij met deze duo oogpotlood. Sowieso omdat het weer eens een wat ander kleur is als zwart, en omdat het ook een sponsapplicator heeft, waar ik jullie nu wat over ga vertellen.


Dit is de sponsapplicator


En zo zie je hem nog beter.

Wanneer je vind dat je de lijn te dik of te lang hebt aangebracht ga je er met dit overheen, en is het weg of minder. Ik doe ga er nog expres met dit overheen, omdat ik sowieso een dunner lijntje mooier vind, maar ook omdat je dan meer glitters ziet. Dit potlood heeft namelijk een klein beetje glitter erin.



Dit is me oog open en dicht. Ik heb de mascara van de Big Bazar gebruikt, waar jullie volgende week nog ergens de review van zullen lezen. Als je goed kijkt zie je het zitten. 

Ik vind hem echt fijn, echt een aanrader. Het is echt heel fijn met dat spons dingetje. 

Deze is nog tijdelijk te koop bij de Kruidvat, in het Essence vak, voor maar € 1,59


Liefss, Romana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten