zondag 6 april 2014

Beauty UK bronzer.


Vandaag weer een product uit de vipbox! Het is een bronzer van het merk beautyUK waar ik nog nooit eerder iets van geprobeerd had maar het toch graag wel eens een keer wou doen en nu kreeg ik de kans! Wel dacht ik op het eerste gezicht dat de bronzer echt veel te licht zou zijn voor mijn lichte huidje! De bronzer zit wel gewoon in een handige verpakking misschien niet erg mooi maar dat maakt niet erg veel uit.



De ingrediënten, oeps ik ben de foto vergeten om te draaien!


De bronzer lijkt erg donker en niet echt heel erg geschikt voor mijn huid. 


De bronzer neigt een beetje naar het oranje maar de glans erbij is wel erg mooi. Ik zou nog steeds graag een matte bronzer willen proberen maar dit is ook een goede keus. Als je de bronzer aanbrengt hoe je een goede kleur ook zou aanbrengen valt hij veelste donker uit maar nu heb ik er even mee geoefend en heb ik de juiste manier ervoor gevonden. Ik dip mijn kwast heel lichtjes in de poeder waardoor er niet veel op de kwast komt en ga hiermee dan een klein beetje shape, de kleur past hierbij dan goed bij mijn huidskleur en met deze manier is hij ook fijn in gebruik. 

Ondanks de kleur vind ik de bronzer erg fijn om te shapen. De bronzer zat in de vipbox en kost €3,95 wat een goede budget prijs is!


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten