zondag 2 maart 2014

My life in pictures Maart #1 #Romana

Mijn weekje was weer eens kort maar krachtig, gelukkig komt nu een CARNAVALS weekje! En het ik dus aankomende week meer foto's, maar nu eerst nog deze afgelopen week:


Zou je hier iets van leren? Ik kan namelijk al goed masseren, is me verteld



Zomaar gekregen van mij SLB'er


Dagje tot half 5 en wat het ik gedaan? Dit dus.


JAM! Dit is lang geleden, een turkse pizza


Ff naar de apotheker geweest


HAHAHA leuk verzonnen hoor.


GEFELICITEERD MAMA! 


JAHOOR! Het is BEGONNEN!


Snapppjeeee

Fijne carnaval allemaal! Laat me weten hoe jullie carnaval was/is?


Liefss, Romana

2 opmerkingen:

  1. haha die cupcakes, mijn oom was laatst in het nieuws en alles, die is gynaecoloog en had kut cakes gegeten en daarover getwitterd heel de wereld viel er over heen maar ik vond het humor! enne turkse pizza yum!!

    BeantwoordenVerwijderen