vrijdag 14 maart 2014

Dr. van der Hoog ClearSkin Mask



Dr. van der Hoog heeft altijd leuke maskers, het jammere ervan is dat ze altijd zo duur zijn. Nu was er een aanbieding bij de DA (2+1). Dus ik nam er 3 mee, en hiervan alvast een ervan. Ik ga over alle 3 wat schrijven maar eerst deze speciale ClearSkin Mask. 


Deze sprak me nogal aan omdat je deze niet zo snel tegen komt. Dit zijn twee maskers. Die kan je van elkaar aftrekken door aan de scheur strip, die in het midden van deze twee maskers zit, te trekken. Je moet wel hard trekken, en goed oppassen dat je niet zomaar een van de twee maskers open trekt. Het dingetje wat op de bovenste masker zit, is gewoon een beveiliging. Dus dat is verder niks om je zorgen over te maken.


Op de voorkant van deze maskers staan: Bij puistjes en onzuiverheden. Kant en klaar. En daaronder staat een soort van rondje met ook nog wat tekst: Reinigend, zuiverend en talg absorberend.


Op de achterkant staat weer een hele boel tekst, in twee verschillende talen namelijk Frans en Nederlands. Gelukkig is meteen de bovenste Nederlands, dus hoef ik niet zo te zoeken. Onder de tekst staan ook de ingrediënten. En er staat dat er in een masker 8 ml zit. Dus beide maskers bevatten apart 8 ml en samen 16 (kijk hierboven)

''ClearSkin Mask bevat kaolien en zinkoxide waardoor de huid tot diep in de poriën wordt gereinigd en overtollig talg wordt verwijderd. Resultaat: je huid is grondig gereinigd, zuiver en glimt niet meer. Gebruik: Breng het masker aan op een vochtig gezicht en masseer vervolgens zachtjes en gelijkmatig om het product zijn werking te laten doen. Laat vooral de huid rondom de ogen en de mond vrij. Laat 10-15 minuten inwerken en spoel daarna af. Een- tot twee maal per week gebruiken.''


Een- tot twee maal per week, nou dan kan je elke week z'n nieuwe pakketje halen, want dit zijn maar twee maskers. Voor de rest, LET'S TRY!

Midden in het zakje zit een scheurtje zodat je daarin verder kan scheuren. Je moet wel even goed scheuren. Dan zie je wit spul en dat smeer je over je gezicht uit. Kijk goed uit rondom je ogen en mond zoals ook op de achterkant staat beschreven. Het spul is nogal dun dus goed uitsmeren en masseren op je gezicht. Doordat het spul zo dus in, haal je die 8 ml bijna niet. Je heb aan de helft al bijna genoeg, maar je moet het wel gewoon afmaken. 


Na ongeveer een kwartiertje heb ik het eraf gehaald, mijn huid was weer lekker rood. Ik vind wel dat mijn huid lekker aanvoelt, lekker zacht. Op de achterkant staat ook dat hij niet meer zo glimt, nou ik vind dat ze zich daar wel goed aan hebben gehouden. 

Ik vind deze masker echt apart maar wel leuk. Ik zou hem best willen aanraden, maar dan samen met iemand anders doen. Of hij heeft geholpen voor je puistjes en onzuiverheden kan ik nou niet echt zeggen. Hier kan je hem nog even online bekijken: http://www.drvanderhoog.nl/producten/clearskin/clearskin-mask

Deze masker is te koop bij verschillende drogisterijen (Kruidvat, DA ect) en kost € 2,25.


Veel liefss, Romana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten