maandag 3 maart 2014

Catrice crushed crystals "06 call me princess".


Vandaag heb ik weer jullie weer een leuke NOTD voor jullie van een nagellakje waar ik naar de eerste keer al erg enthiousiast over was! Het is een crushes crystal nagellakje van catrice die bij de nieuwe collectie zit, je heb hem in verschillende kleuren maar de roze kleur; "06 call me princess" sprak me het meeste aan.

De verpakkingen van de nagellakjes vind ik er erg leuk uit zien en ze zijn ook heel handig om in je stash te bewaren door de gemakkelijke verpakking.


"06 call me princess"


Na een laagje zijn je nagels nog niet helemaal bedekt maar je ziet al wel het effect.


De nagellak geeft een mooi effect en glanst mooi als de zon schijnt.


Ik vind zelf de kleur erg mooi, het is een roze kleur met goude glittertjes erin.


Ik vind de crushes crystal nagellakjes erg leuk en ik wil er zeker nog wel meer van gaan proberen, hierover zal ik dan ook nog een review schrijven!

De nagellak lakt erg fijn en heeft een groot borsteltje waarmee je in een keer je nagel lakt., ook droogt de nagellak erg snel waardoor je snel weer andere dingen kunt gaan doen. Ik ben nu al gek op de crushed crystal nagellakjes, wat vind jij van de nieuwe nagellakjes?

De crushes crystal nagellakjes zijn te verkrijgen bij de kruidvat en trekpleister voor €3,39.


Liefss, mariska. 

2 opmerkingen: