zondag 2 februari 2014

My life in pictures Februari #1 #mariska


Een extra lange my life in pictures deze week! Ik had maar 2 dagen school waarbij we activiteiten gingen doen, op maandag gingen we naar de pelikaan en dinsdag gingen we naar Muzieum in Nijmegen als ik het zo goed zeg. De rest van de week was ik op het werken na vrij en deed ik ook veel leuke dingen! Kijk mee naar mijn week!
De eerste foto is een foto die ik maakte voor de challenge op instagram, je moest een foto maken van je favoriete oogschaduw en dat is sowieso bij mij het absolute nude palette van catrice.

a

Na dat we dinsdag naar het Muzieum waren geweest mochten we ook nog even de stad in, hierbij liepen we al weer terug naar het station.


Nijmegen station.


Op het station hadden ze een starbucks die we hier in Breda niet hebben dus natuurlijk moest ik er wel even eentje halen!


Nikki en Lieke haalde ook starbucks en we namen alle 3 de zelfde; chocolate cream als ik het goed zeg, ik vind die zelf ontzettend lekker!


Ook moest ik voor die dag nog een instagram foto maken in het thema "paars" het was al redelijk donker toen we thuis aankwamen dus de foto is helaas erg slecht.


In de avond ging ik naar Joey en gingen we even skypen met Romana, Romana was de hele tijd al bezig met be like plaatjes maken en maakte er van mij eentje en ook een van Joey en mij samen.


Dit is die ze van mij gemaakt had.


In Nijmegen hadden ze een yves rocher die ze ook in breda helaas niet hebben dus wou ik er even kijken, ik kocht een paar kleine dingetjes. Ook kocht ik nog een nieuwe body butter omdat de zelfde bij mij net op gegaan was en ging ik in Breda nog even langs de action en nam deze armbandjes mee.


Woensdag gingen ik en Nikki gezellig samen naar de stad.


En we aten subway als lunch, hmm!


We waren weer redelijk op tijd terug dus ik ging een paar dingetjes voor de site testen waaronder; een foundation, een paarse eyeliner en een mascara. Kijk hoe groot het verschil kan zijn bij het dragen van een eyeliner of alleen mascara.


De armbandjes van de action! Ik vind ze zelf erg leuk alleen de goude is helaas veelste groot.


Some empties from Januari.


Selfie....


& nog eentje toen ik op Romana aan het wachten was.


Ik en Romana probeerde de nieuwe macflurry chocolate chip cookies, ik vind hem zelf best lekker maar het is niet echt een super favoriet.


Favorieten van Januari.


Some beauty's 💕.


Het is alweer de 2de maand van het jaar wat gaat de tijd toch snel als je terug kijkt!


Een nieuw soort energy drank, heb hem nog niet geproefd maar ben er erg benieuwd naar.


Aahh m'n nieuwe schoenen!! 

En dit was weer zo'n beetje mijn week! Hoe was jullie week?


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten