maandag 3 februari 2014

Indigo remover pads

Ik heb al wel eens eerder remover pads uitgeprobeerd, dat was namelijk de action remover pads. Nu heb ik ze van de Big Bazar.



Dit zijn ze. Ze zijn apart verkrijgbaar maar ik kocht ze allebei.

Aan de linkerkant: Berry Scent
En aan de rechterkant: Tropical Scent

Deze zijn beide te koop bij de Big Bazar, en dit zijn ook de enige.


Dit is de achterkant


Dit is nog even ingezoomd, van een ervan.

Ik review ze even apart, ik begin met de berry scent.

De berry scent:


Dit is de berry scent. Op het plaatje kunnen jullie zien naar welke geuren hij moet ruiken. En hij ruikt daar ook wel naar vind ik zelf. Er zitten er 32 in, dus je kan er lang mee doen. Je kan met een ding 1 a 2 nagels doen. Wil je het goed doen gebruik er dan maar 1. Dit geld ook voor de tropical scent.

Ik vind deze geur wel lekker, ook als je de nagellak hebt verwijderd ruik je de lekkere geur nog steeds. 


Zo is hij open.

Nu door naar de tropical scent.

Tropical scent:


Nu deze! De tropical scent, ook voor deze geldt je ziet op het plaatje waar de geur naar moet ruiken.

Ik hou heel erg veel van ananas dus was wel benieuwd. Toen ik hem opendeed stonk hij! Terwijl ik zo hou van ananas, wat is dit dan dacht ik. Nou deze ruikt dus echt niet lekker, dus voor de geur hoef je deze al niet te halen. Ook ruikt hij op je nagels vies na.


En nog even zo.

De doosjes zijn makkelijk te openen. Het zijn mooie witte pads. Wat voor beide geld is de werking. Dat zal ik hieronder benoemen:

De werking:

Op normale nagellak; met normale nagellak is het gemakkelijk te verwijderen. Je hebt er 1 nodig voor 1 nagel. Je gaat er overheen en weg is het. Je moet er we; hard eroverheen gaat maar dat is logisch met pads.

Op glitter nagellak; Je het voor glitter wel 2 pads nodig, als je tenminste alle glitters wil verwijderen. Voor glitter nagellak is het iets moeilijker, je moet hierbij harder duwen als bij normale nagellak. Ik vind dit niet fijn.

Om deze te gebruiken raad ik dus aan om normale nagellak op te hebben, en dus geen glitter. En ook vind ik de Berry Scent de beste!


Deze zijn dus te koop bij de Big Bazar voor € 0,99 per stuk. En zijn net nieuw in het schap.


Liefss, Romana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten