vrijdag 7 februari 2014

Essence "love letters" Jumbo sheer stick 02 Dear Peach.



Sinds deze week ligt de nieuwe limited van essence in de winkels genaamd; love letters. De collectie is erg gericht op valentijn wat erg leuk verzonnen is, we hebben er een paar verschillende producten van de collectie die we voor jullie gaan revieuwen, we namen allebei een sheer stick mee en Romana liet vanmorgen als nummer 01 zien, ik laat nu nummer 02 Dear Peach aan jullie zien.
De verpakkingen van "sheer sticks" zijn eigenlijk vrijwel altijd hetzelfde en dit vind ik eigenlijk ook erg fijne/handige verpakkingen want hieraan kun je de sheer sticks gemakkelijk herkennen, ook herken je aan de flacon welke kleur het is.


De sheer stick.


Het is een mooie perzik kleur die erg goed bij de verpakkingskleur past.


De swatch; je kunt zien dat het een lichte kleur is met een mooie glans en wat kleur, ik vind hem er leuk uit zien. 


De sheer stick dekt niet heel erg goed maar geeft wel een mooi kleurtje/glans af, de kleur is ook niet heel extreem wat bij de 01 wel is, die is dus net iets meer aan te raden. Wel vind ik sheer sticks niet altijd fijn in gebruik omdat je na het aanbrengen nog goed de velletjes en scheurtjes ziet zitten.


Met een fullface vind ik de lip kleur erg mooi, het is een subtiel neutraal kleurtje en ik ben er wel blij mee. Sheer sticks zijn ook altijd gemakkelijk aan te brengen en snel door het handige "puntje" 

De limited van de editie "love letters" van essence is nu te verkrijgen bij de kruidvat & trekpleister, er zitten nog veel meer leuke producten bij maar hierover lezen jullie snel meer!

De sheer sticks zijn €2,49 per stuk, en vooral nummer 01 de roze is erg aan te raden!


Liefss, mariska.

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, ik heb je genomineerd voor een Liebster award, kijk morgen even op mijn blog voor de vragen aan jou en de uitleg over de award!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net even gekeken en zal hem binnenkort ook eens doen! Dankjewel

      Verwijderen