zaterdag 15 februari 2014

2 in 1 Infinite Casuelle Mascara

Ik zag deze bij de Big Bazar liggen en was wel benieuwd. Een 2 in 1 mascara, dat heb ik nog nooit gehad. Dit is een lange maar duidelijke post.


Dit is hem dan, de mascara. De mascara heeft een witte en zwarte kant. Maar met welke begin je nu als eerst?


De middelkant nog even. Hier staat dus 'Mascara Infinite'.


De achterkant

Zelf vind ik de mascara er wel handig uitzien. Maar waarom in twee stappen? Is het dan mooier, mij lijkt het juist van niet. Ik denk dan juist dat je wimpers dan juist aan elkaar gaan zitten. Maar we zullen zo maar is zien.


De achterkant ingezoomd. Het is niet heel leesbaar, omdat het een doorzichtig iets is. Je moet dat eraf halen wil je de mascara's losmaken. Maar nu weet ik dus nog steeds niet of de witte of de zwarte eerst moet. Oef....


Heeeejj! Kijk nou eens! Op de onderkant staat een soort van 'gebruiksaanwijzing'. Nummer 1 gebruik je als eerst en nummer 2 als 2de. Héhé. Ik kan hem op doen. Nummer 1 staat op de witte mascara en nummer 2 op de zwarte. 

De witte mascara:


 

Tada! Dit is de witte mascara.

Een witte mascara vind ik echt raar. Ik moet ook toegeven dat ik het best raar vind dat de witte eerst moet, maar snap het ook wel. Meestal is je mascara zwart dus dan zie je de zwarte straks en de witte niet meer. Nou eerst maar eens de witten opdoen. Zullen mijn wimpers echt wit worden? :


De witte mascara, hij is wel wit. Maar opzich had ik hem witter verwacht. Nog steeds vind ik het raar om dit op te doen. Nu gauw stap 2, de zwarte mascara, erop!

De zwarte mascara:


Zoals ik al eerder zei moet je eerst de achterkant doorzichtig ding eraf halen. Op de foto hierboven zie je dat ik hem eraf heb gehaald zodat ik de zwarte mascara er uit kon krijgen.


Dit is de zwarte mascara.


Ingezoomd.

Het zwarte aanbrengen ging gemakkelijk. Hieronder zal ik twee foto's plaatsen, van mij oog dus, met de mascara op. En daaronder zal ik benoemen wat ik van deze mascara vind.



En daar zijn mijn twee foto's van mijn oog met de 2 in 1 mascara op.

Zoals jullie kunnen zien, ziet hij er niet zo netjes uit. Het zit een beetje vast aan elkaar. Ik vind de mascara niet fijn, de zwarte brengt wel fijn aan maar de witte vind ik maar niks. Ik weet niet of je het ook apart kan gebruiken, dus alleen de zwart op doen en niet de witte erbij. Dat je eerst de witte op moet doen vind ik al meteen niks, witte wimpers. Niks voor mij. Daarna dus de zwarte eroverheen en dan ziet het dus zo uit. Lekker aan elkaar plak zooi. Ik vind deze mascara dus geen aanrader, doe mij maar gewoon een simpele mascara met maar 1 stap.

Deze is te koop bij de Big Bazar en is rond de € 3,00.


Liefss, Romana






Geen opmerkingen:

Een reactie posten