donderdag 9 januari 2014

TAG: How mutch do you have? #Mariska



TAG: How mutch do I have?



Hoeveel coverstick heb je?
Ik heb 2 coversticks!

Hoeveel concealer heb je?
4!

Hoeveel foundations heb je?
5 maar ook 1 bb cream, mag die ook mee tellen? :)

Hoeveel mascara's?
Maar liefst 13! Heel veel komen uit de glossybox en hierdoor kom je wel aan een kleine verzamling!




Hoeveel lipgloss heb je?
12, ik gebruik niet heel vaak lipgloss maar heb toch nog ruim keus!

Hoeveel lipstick heb je?
28!! Whaaa, een beetje veel maar ik vind lipsticks een stuk fijner als lipgloss en daarom heb ik er hier ook wat meer van.

Hoeveel lipbalsems heb je?
11, waaronder ook mijn lipbutters mee geteld zijn.



Hoeveel oogschaduws heb je?
Ik heb ongeveer 7 mono oogschaduws en 11 kleine palletjes. 

Hoeveel blush heb je?
15, meerdedeels komen uit een limited van essence of catrice!




Hoeveel highlighter heb je?
5!

Hoeveel bronzer heb je?
4!




Hoeveel compact powder heb je?
7, een paar heb ik er als back-up voor als de andere op gaat.

Hoeveel dag/nacht crème heb je?
3, ik gebruik al een lange tijd de zelfde dag en nacht crème en hierdoor heb ik er ook niet zo veel.

Hoeveel parfums heb je?
15, gelukkig natuurlijk wel allemaal verschillende! Ik vind het altijd fijn om wat verschillende geurtjes te hebben zo kun je altijd kiezen!

Hoeveel deo's heb je?
11, waaronder natuurlijk ook back-ups voor de zekerheid.

Hoeveel haarproducten heb je?
13, waaronder; haarlak, droogshampoo, haarmaskers, mousse, antiklit spray en noem het maar op.

Hoeveel nagellakjes heb je?
Ik heb ze niet precies allemaal geteld maar ik denk wel in de 100, hieronder is nog een foto van al m'n nagel spulletjes.




Hoeveel bodylotions heb je?
Ik heb 5 kleine bodylotions, deze komen eigenlijk allemaal uit bijvoorbeeld de glossybox en ik gebruik bodylotion ook niet extreem vaak omdat ik dit niet het fijnste vind. Hierdoor gebruik ik bijna altijd bodybutters en ik heb ik er 7 van.

Hoeveel maskers heb je?
Ongeveer 21, waaronder alle maskers uit de vipbox anatomicals.

Hoeveel reinigingsproducten heb je?
15.

Hoeveel scrubs heb je?
4, waaronder gezichtsscrubs en body scrubs.


Nog een paar van mijn kwasten.


Ook heb ik natuurlijk nog oogpotloden of eyeliners, hiervan nog een foto!


Liefss, mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten