maandag 13 januari 2014

Parfum review; Sex and the city by night.


Vandaag een keer iets anders dan dat jullie kennen van sex and the city de serie of de film namelijk een parfum; sex and the city by night. Het is ook nog eens een budget parfum dus lees snel verder voor de gehele review!


Het doosje van de parfum is erg aan gepast of de geur en de naam en dit vind ik leuk gedaan. De parfum heet by night en ze hebben de verpakking ook zo'n beetje na gemaakt, ze hebben een donkere verpakking wat voor mij doen dan de nacht voor moet stellen. De naam staat ook duidelijk op de verpakking aangegeven waardoor je de parfum makkelijk kunt herkennen.


De parfum loopt van een lichte kleur naar donker en dit moet denk de overloop naar de avond voorstellen. De dop van de parfum moet een soort diamant voorstellen en dit vind ik ook wel weer bij de parfum passen, dit geeft de parfum ook net een wat andere uitstraling dan een gewone dood normale dop. De kleur van de tekst hebben ze goed uitgekozen en past goed bij de kleur van de verpakking.

Wel vind ik het verschil in verpakkingen erg groot als je kijkt naar de verschillende milliliters, ik vind de verpakking hoe hij opgebouwd is bijvoorbeeld niet staan bij een 50 milliliter flacon of juist een nog grotere, bij de 100 milliliter die ik nu heb vind ik het nog net gaan.

Ik vind zelf de parfum erg lekker ruiken en ik draag hem ook best wel vaak. Wel is de parfum meer een avond geur omdat hij best sterk is en niet echt bij overdag past hierdoor vind ik de naam; by night ook goed gekozen. Wel is het een chique geur en de geur vind ik perfect passen bij bijvoorbeeld een etentje. Wel zouden sommige het een veelste sterke geur vinden en een geur die meer wat bij oudere meiden past. 

De parfum is wel aan te raden want het is altijd wel fijn om een goede geur te hebben voor een chique avondje.

Topnoten: sprankelende bergamot, peerbloesem, neroli en zachte fresiablaadjes.

Hartnoten: een weelderig boeket van nachtjasmijn, pioenroos, vanille en fruitige granaatappel.
Basisnoten: een warme combinatie van sandelhout, amberkristallen, tonkabonen, muskus en patchouli.


De sex and the city by night parfum is onder andere te verkrijgen bij de action 100 ml voor €6,99. Je hebt ook nog een andere maat flacon er van maar ik weet niet precies uit me hoofd hoeveel milliliter deze bevat.


Liefss,mariska.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten